1. Тугар Вовк
2. Зрадник, боягуз
3. Переїджає, свариться, зраджує
4. Зрадив Київську Русь, і допоміг монголам.
5.Зрадник
поета завжди цыкавила Україна та її стан. Але ще одним таким важливим питанням було українське жіноцтво. це його незагоєна рана. образ жінки-кріпачки нерозривно поєднаний з образом його матері, яку ще молодою зложала тяжка праця в могилу.
найбільше його боліла душа за дівчат, які стражда від кохання. Візьмемо за приклад вірш "Катерина".він показує долю збещених дівчат. перше, що він сказав, це щоб кохалися та не з москалями. потім вона стала покриткою, і щоб жити почала просити милостиню. жертвує собою, заради дитини. Самопожертва це сильна сторона жінки.
ось і вся еволюція: спочатку вона жила нормально, так як і всі, але один необдуманий крок зламав все її життя. і це показано не в одному віршеві. наприклад "Тополя", "Наймичка", "Причина", "Лілея".
Шевченко змальовував усі плюси жінок:доброта, чуйність, самопожуртва, щирість........ Він підняв образ маьері-наймички чи дівчини-покритки на п*єдестал краси . Жінка з дитям на руках завжди була його музою
Що таке краса? Напевно, кожен із нас хоча б раз замислювався над цим
питанням. Я вважаю, однозначної відповіді бути не може: у кожного свої
цінності, а тому - й розуміння світу.
Краса - дещо непідвладне
людині: ми не можемо доторкнутися до неї, відчути її аромат, або
побачити колір. Ми лише відчуваємо її тонкими вібраціями душі. Проте
вона необхідна людству. Лише на мить уявіть: усе навкруги потворне та
мерзенне. Як би ми жили у такому світі, де ніщо не тішить око? Це, на
мою думку, неможливо. Я вважаю вислів Джека Лондона справедливим: "<span>Краса
- абсолютна. Людське життя, все життя підкоряється красі. Краса вже
існувала у Всесвіті до людини. Краса залишиться у Всесвіті, коли людина
загине, але не навпаки. Краса не залежить від незначної людини, що
борсається у багнюці". Наше життя повність підкорюється красі, а тому
дуже важливо вміти бічити та цінувати її.
Отже, погляньте
навкруги, невже ви не бачите, який світ прекрасний? Напевно, просто
зараз ви знайдете дві-три прекрасті речі поруч із собою (хоча їх,
звісно, набагато більше). Ми звикли не цінувати те, що маємо, не
розуміти, як це важливо для нас. Я вважаю, потрібно слідувати пораді
Олександро Д'Авенія: "</span><span>Шукати красу всюди, де тільки можна
її знайти, і дарувати її тим, хто поруч з тобою. Для цього і живу на
світі". Лише тоді, коли ми навчимося бічити прекрасне на Землі, ми
побачимо прекрасне всередині нас, у наших душах та серцях.
P.S.
За бажанням можеш прибрати деякі речення, або замінити своїми - я лише
дала "скелет". До речі, якщо ти вважаєш, що використання цитат для твого
красу ще зарано, можеш просто прибрати їх, або замінити непрямою мовою,
або перетворити їх на свої висловлювання. Сподіваюсь, допоміг)</span>
Знаю лише про Мирославу та Максима
Мирослава:
1 ситуація:
Мирослава благає батька не йти до ворога, не губити себе та її. Дівчина швидше може уявити себе мертвою, ніж зрадницею свого краю.
Варіанти:
Зрадити свій край, або перейти на бік тухрльців
Рішення:
Вона тікає з ворожного табору, переходить на бік тухрльців. Повідомляє про напад ворогів, та навчає тухольців робити метавку.
2 ситуація:
Максим та Мирослава закохані, але Тугар Вовк не приймає їхнього кохання.
Варіанти:
Не послухати батька, але бути щасливою, або послухати батька і бути не щасливою.
Рішення:
Мирослава не послухавши батька залишається з коханим.
Максим:
1 ситуація:
Максим бачить, як на Мирославу нападає ведміть.
Варіанти:
Допомогти Мирославі, або гукати на допомогу.
Рішення:
Максим, жертвуючи собою допомагає Мирославі
Подробнее - на Znanija.com - znanija.com/task/29849706#readmore
Образ Килини у творі Лісова пісня втілює людську бездуховність, егоїзм та лукавість. Він контрастує з образом Мавки і є близьким до образу матері Лукаша. Хоч спочатку ми спостерігаємо Килину працьовитою господаркою, але у третій частині показано її конфлікт з мамою Лукаша за її неробство. Килина підступна жінка, тому що знаючи про кохання Лукаша і Мавки все ж таки зваблює молодика, чим завдає сильних страждань Мавці. Килина в житті цінує лише матеріальні цінності (у неї дороге вбрання і худоба — «корова турського заводу»), а душа її не здатна до справжніх почуттів. Образ Калини — це постать насамперед трагічна. І трагізм цей полягає в тому: що їй не дано більше, ніж іншим, як, наприклад, дядькові Леву чи Лукашеві. Зрештою, вона така, як і більшість із нас, а тому, насправді, викликає не осуд, а співчуття як людина, у якої через певні внутрішні (і зовнішні) причини не склалося щасливе життя Калина — це молода повновида молодиця, в червоній хустці з торочками, в бурячковій спідниці, дрібно та рівно зафалдованій; так само зафалдований зелений фартух з нашитими на ньому білими, червоними та жовтими стяжками; сорочка густо натикана червоним та синім, намисто дзвонить дукачами на білій, пухкій шиї, міцна крайка тісно перетягає стан і від того кругла, заживна постать здається ще розкішною. Образ Килини «Лісова пісня» є символом ненажерливості, непримиренності, насильства й ненависті, це людина, в якої немає нічого святого,
Мавка, без сумніву, ідеалізований і сильний образ: на шляху до щастя їі нічого не може зупинити, лісова красуня намагається наблизити дійсність до мрії. Вона без жалю покинула заради «людського хлопця» лісові хащі й могла б знайти з людьми спільну мову, якби вони були такими мудрими, як дядько Лев. Він знав ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою, добре знав і те, що протиставити себе природі, знехтувати її закони — значить підрубати гілку, на якій сидиш. Таке ставлення до природи дядько Лев виховував і у свого небожа Лукаша. Він не встигає перейнятися дядьковою наукою: напровесні приходить із далекого села в ліс, а восени дядько Лев помирає. Господарство прибирає до своїх рук обмежена Лукашева мати, а згодом до неї приєднується й достойна її невістка.
Мавка ж принесла в Лукашеву хату не тільки красу («умаіча квітками попідвіконню»), з нею прийшла до лісової господи прихильність природи й достаток («Як вона глядить корів, то більш дають набілу»). Однак Лукаш не зміг відстояти своє кохання, не зміг «своїм життям до себе дорівнятись». Його перемогла сіра буденщина із захланною й обмеженою матір’ю. А зрада Лукаша почалася з того моменту, коли поріг його хати переступила Килина.
Леся Українка майстерно створила характери Килини й матері Лукаша. Це досить типові образи жінок, утомлених тяжкою працею по господарству. Лукашевій матері потрібна роботяща невістка, а не мрійлива Мавка, яка спртнїмає природу як живу істоту. Мати настільки душевно згрубіта, що не помічає навіть Мавчиної вроди, а згадує про її чесноти .тише тоді, коли «лукава, як видра, хижа, наче рись» Килина демонструє свою справжню натуру. Для скаліченої духовно й обмеженої Килини чи не найбільший життєвий скарб — «корова турського заводу». Вона в житті так і не зазнала справжнього щастя, так і не збагнула, що не перемогла Мавки.
Філософською глибиною думки, красою поетичних образів «Лісова пісня» постала нарівні з такими творами світової класики, як «Сон літньої ночі» Шекспіра, «Пер Гюнт» Ібсена. Не випадково М. Рильський назвав цю драму-феєрію «діамантовим вінцем Українки».