Остання промова тухольського ватажка до народу перед смертю. Поховання З. Беркута.
Все через грушу.Бо земля одного брата а груша другого,і коли груша всохла тобі вони помирилися!
Може я не поет но за цю віповідь в 10 балів.
Мій ваіант такий:
Що йому не кажи, йому все як об стінку горохом.
Їх було так багато хоч греблю гати.
<span>Берегти здоров ’я треба як зіницю ока.</span>
Якою повинна бути сучасна дівчина? Привабливою, працьовитою, вихованою, розумною, щирою душею — ідеальною. Героїня твору І. Котляревського «Наталка Полтавка» є уособленням найкращих рис дівчат, стала ідеалом національного характеру, в якому гармонійно поєдналися зовнішня краса і багатий духовний світ. Перед нами — проста українська дівчина — трудівниця, яка жила на початку ХІХ ст. Наталка — добра, ввічлива та чесна дівчина. «Золото — не дівка! — кажуть про неї.— Окрім того що красива, розсудлива, моторна і до всякого діла дотепна, яке у неї добре серце, як вона поважає матір свою… яка трудяща, себе і матір на світі держить». Чим це не ідеал для сучасної дівчини? Для неї, як для справжньої дівчини-українки, найбільше багатство — чесне ім’я. Коли Тетерваковський залицявся до неї, вона з гідністю відповідала: «Знайся кінь з конем, а віл з волом». Хоч возний і пан, але вона не хоче мати багатства без любові, для неї щастя — життя з коханим. «Бідність і багатство — єсть то Божа воля, з милим їх ділити — єсть щаслива доля»,— висловлюється героїня. Ніжна і щиро сором’язлива, вона впевнена в собі, це допомагає їй не занепасти духом при злиденному житті. Я захоплююсь незвичайною рішучістю і стійкістю героїні в боротьбі за своє щастя, коли доля зводить її з коханим Петром. Наталку не лякає людський осуд, вона залишається з людиною, яку кохає понад усе. Героїня ще не одне покоління читачів буде вчити доброчинності й непорушної відданості найвищим почуттям. Вона являє собою впевнення споконвічного жіночого ідеалу моїх співвітчизників, що ґрунтувався на святинях народної моралі. Минали десятиріччя, змінювався суспільний устрій життя, додавав нові риси до соціального обличчя жінки, проте в найістотнішому цей ідеал залишався без змін. Нам близький і дорогий образ жінки, багатої духовно, чесної, працьовитої і сердечної. З плином часу такі ідеали не старіють, бо вони — загальнолюдські і вічні, актуальні для будь-якої епохи. Саме такою має бути любляча дитина, сповнена глибокої поваги до батьків. Саме такою має бути жінка: порядною, працьовитою, розумною. Саме такою має бути наречена: щиро люблячою, вірною, ладною з гідністю відстояти своє кохання. Всі ці моральні якості втілив у своїй героїні І. Котляревський, подавши їх у сукупності з рисами чарівної зовнішньої краси Наталки — ще однією характеристикою народного ідеалу для сучасних українських дівчат.
<span><span>Рік написанняТвірТематика</span><span>1924 р.П’єса «97»Відображення трагічних подій голодомору в Україні</span><span>1925 р.П’єса «Комуна в степах»Пошук селянською біднотою нових шляхів у житті</span><span>1925 р.Сатирична комедія «Отак загинув Гуска»«Табір міщанський, трухлявий, огидний, ой як тебе ненавидю я!» (М. Куліш). Осуд міщанства, переродженців</span><span>1926 р.Комедія «Зона»Осуд міщанства, переродженців</span><span>1927 р.Філософська драма «Народний Малахій»Виступ проти сталінського тоталітаризму</span><span>1929 р.П’єса «Мина Мазайло»«Вибравши для комедії «Мина Мазайло» тему — міщанство і українізація, я в першу чергу звернув свою увагу на криштально витриману ідеологічну установку п’єси...» (М. Куліш).</span><span>1929 р.Ліро-епічна драма «Патетична соната»Своєрідна трилогія про життя українського села 20 — початку 30-х рр. XX ст.</span><span>1930 рП’єса «Прощай, село»Показ українського села 1919-1930 рр.</span><span>1933 р.Соціальна драма «Маклена Граса»Показ життя буржуазної Польщі, трагічної долі дівчини-підлітка, яку обставини зробили вбивцею</span></span>