Переведите пожалуйста грамотно. Аңыз әңгімелер халық ауыз әдебиетінің бір саласына жатады. Аңыз дегеніміз не ? Аңыз дегеніміз -
Переведите пожалуйста грамотно. Аңыз әңгімелер халық ауыз әдебиетінің бір саласына жатады. Аңыз дегеніміз не ? Аңыз дегеніміз - тарихта болған әйгілі адамдар немесе елдің, рудың шыққан тегі туралы әңгіме. Немесе нақтылы бір жерде өткен оқиғалар жайлы тарихи шындыққа негізделген, бірақ уақыт өте келе, көркем шығармаға айналып кеткен әңгіме. Аңыз әңгімелердің тарихи аңыздар, топонимикалық аңыздар, батырлар туралы аңыздар, ғашықтар туралы аңыздар деген түрлері бар. Тарихи оқиғаларға, тарихта болған адамдардың іс-әрекетіне байланысты туған аңыздар тарихи аңыздар деп аталады. Мұндай аңыздарға Қорқыт, Ахмет Йасауи, Әбу Насыр әл-Фараби, Шыңғыс хан, Асан қайғы, Жәнібек, Жиренше Қабанбай, Бөгенбай, Махамбет Исатай және тағы да басқа қазақ батырларының ерлігіне байланысты туған аңыздар да тарихи аңыздарға жатады. Аңыз мазмұнындағы тарихи оқиға белгілі бір мекенмен, тау -таспен өзен - көлмен байланыстырыла айтылса, мұндай аңыз әңгімелер топонимикалық деп аталады.себебі олар белгілі бір географиялық нүктенің неліктен солай аталатынын түсіндіреді. топонимикалық аңыздарға Бурабай , Баянауыл, Шайтанкөл, Марқакөл, Екібастұз және тағы да басқа көптеген жер -су аттарымен байланысты аңыздар жатады. Ата-бабаларымыздың қаһармандығы туралы баяндалатын батырлар туралы аңыздар да ауыз әдебиетімізде айрықша орын алады. бұлардың қатарына массагеттер патшайымы Томирис, Отанын құтқару жолында өз өмірін құрбан еткен бақташы Шырақ жайындағы аңыз әңгімелерді жатқызамыз. Қазақ аңыздарының үлке бір тобын ғашықтардың махаббат хикаялары құрайды. бұларға Зарина ханшайымның, Айша бибі арудың, Балқаш қыздың бастарынан өткен оқиғалары жатады. Қазақ аузыз әдебиетіндегі көптеген аңыз әңгімелер ақылды, дана, әділ, шешен адамдар ретінде халықтың сүйікті кейіпкерлеріне айналған Жиренше шешен мен Қарашаш туралы.
Легенды и рассказы одного, относятся к сфере устного народного творчества. Что такое легенда ? Легенды - это истории, когда известные люди или страны, рассказ о происхождении рода. Основанной на конкретных исторических или о действительности события, происходящие в одном месте, но с течением времени, превратились в художественное произведение, рассказ. Легенды и мифы бесед исторические, топонимические легенды, мифы о героях, легенды о влюбленных, заменить. Историческим событиям, людям, истории действий, связанных с рождения, называются исторические легенды, мифы. Одной из легенд Коркыт такие, Ахмет Иасауи, Абу Наср аль-Фараби, Чингиз-хан, Асан кайгы, Жанибекского, Жиренше Кабанбай, Богенбай, исторические мифы, связанные с одной из легенд других казахских батыров Исатая и Махамбета подвигу. Легенда жителями определенного исторического события в оглавлении, горно-речным камнем - көлмен байланыстырыла оговорено в, таких топонимических рассказов называется легенда.и объясняет, почему они так аталатынын определенной географической точки. топонимические одной из легенд Боровое , Баянаул, Шайтанколь, Маркаколь, Экибастуз и многие другие-относятся мифы, связанные с именами. Наших предков, о героизме, изложенные в питьевой әдебиетімізде особое место занимают мифы о героях. массагеты Томирис в их ряды, Светильник на пути спасения Родины, отдавших жизнь рассказы пастух легенда о получателе. Любовь старшей группы на казахском аңыздарының приключениях влюбленных. в них принцессы Зарина, Айша биби красавиц, девушки, события, которые в Балхаш. Легенда казахской литературе аузыз многие умные беседы, шт., справедливой, Карашаш Жиренше шешен люди, ставшие героями любимых и о качестве населения.
Шілдехана бул бала туылып баланы бесікке салғаннан кейен жасалатын той тусау кесер бала тəй тəй басып жургенде баланын тусауын кеседі сундет той бул баланы мусылман кылып той жасайды
2 . интернетке ешкім де нақты қожалық жасай алмайды. 3. ғаламшарымыздың кез келген нүктесінен ауа райын білгініз келсе соңғы ақпараттық агенттіктің жаңалықтарын.Интернет беруге əзір.
– Ал, ағайын, тегіс жиналсаң, сөзіме құлақ сал, – деді басқарма. – Өздерің білесіңдер, мен жұмысшы әкелем деп кеттім. Ақыры былай болды. Үкімет біздің Бұлғыртау ауданының тоғыз қалқозына елу төрт бала жіберген екен. Жер аяғы шалғай, мен барғанша ересектерін бөлісіп әкетіпті. Соның өзі жақсы болды. Жетісіп отырған ешкім жоқ, түгел кем-кетікпіз. Төрт-бес жұмысшы қосылғаннан азаматтың орны толмас деп, ең ұсағынан таңдап алдым.
– Сабыр, ағайын, сабыр, – деді басқарма қолын көтеріп.
– Менің әкелгенім алты-ақ бала. Бәріңе жетпейді. Және, қазір баурыма салдым деп алып, ертең өгейсітіп жүрсек тағы қазақшылыққа жатпайды. Мүмкін, үкімет әлі де жіберер, сонда қалғаныңа тиеді. Әзір қолда барын құдай жолымен бөлем. Ай, бәйбіше, – деді содан соң дауыстап.
ернін жыбырлатып, ішінен оқып аз бөгелді. Содан соң молақ қолының кеміс шынашағымен балаларды санап шықты. Қағазына тағы бір қарады да балаларды орнын алмастырып, қайта тұрғызды. Тамағын кенеп екі-үш мәрте жөткірініп алып, қағазды мұқият бүктеді де қайтадан қалтасына салды.