Демалыс Наурыз - әлемдегі ең көне мерекелердің бірі. Және шығыс славян жылы - Ол көктем мерекесіне және Шығыс және Орталық Азия, Таяу табиғаты көптеген халықтардың жаңарту, сондай-ақ кейбір сәйкес астам бес мың жыл дейді. Осы мерекеге туралы тарихи мәліметтер көптеген ежелгі және ортағасырлық авторлардың еңбектерінде кездеседі. Шығыс хронологиясын, ол Иран Жаңа жыл (Наурыз) сәйкес келеді. Ұрпақтан ұрпаққа Наурыз қазақтар, өзбектер, ұйғырлар мерекелеу дәстүрі өтті.
<span>Отыз екі тас
қайрақ,
Бірін-бірі шыңдайды.
Қызыл сөз бен асты ойлап,
Сумаң қызыл тынбайды. (32 тіс,тіл)</span>
<span>Төрт
қанат, алты қанат, сегіз қанат,
Жалғай бер әрі қарай оны санап.
Саны өссе, үйің және кеңейеді,
Атын тапшы сол заттың, ал, азамат</span><span> (қазақ үй)</span>
Қорқыт Ата[1]<span> – </span>түркі халықтарына<span> ортақ ұлы ойшыл, </span>жырау<span>, </span>қобызшы<span>. Қорқыт Ата өмірде ізі, артында әдеби-музыка мұрасы қалған тарихи тұлға ретінде белгілі. Қорқыт Атаның өмір сүрген кезеңі туралы ғылымда әр түрлі болжамдар қалыптасқан. Алайда зерттеулердің көпшілігі Қорқыт Ата </span>Сырдария<span> бойында өмір сүрген </span>оғыз-қыпшақ<span> тайпалық бірлестігінде 10 ғасырдың басында дүниеге келген деген тұжырымға саяды. </span>Рашид әд-Дин<span> “</span>Жамиғ Ат-Тауарих<span>” атты тарихи шежіресінде Қорқыт Атаны </span>қайы<span> тайпасынан шыққан десе, </span>Әбілғазының<span> “</span>Түрік шежіресінде<span>” оның тегі </span>баят<span> екендігі, </span>оғыздардың<span> елбегі болып, 95 жасқа келіп қайтыс болғандығы айтылады. </span>Сыр<span> жағасына жақын жерде Қорқыт атаның зираты болғанын Ә.Диваев, т.б. ғалымдар өз еңбектерінде атап өтеді. Ә.Қоңыратбаевтың зерттеулерінде Қорқыт ата 11 ғасырдың басында дүниеден өткен делінсе, </span>Ә.Марғұланның<span> еңбектерінде ол 7 – 8 ғасыр аралығында өмір сүрді деген пікір айтылады. Қазақ философиясы тарихында Қорқыт Ата– ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін жасаған ғұлама </span>ойшыл<span>, әлемдік ақыл-ой мәдениетінде өзіндік орны бар </span>философ-гуманист<span> ретінде көрінеді. Қорқыт Ата жайындағы аңыздардан оның бойындағы үш түрлі өнер ерекше айқындалады. Біріншіден, ол </span>оғыз-қыпшақ<span> ұлысынан шыққан айтулы </span>бақсы<span>, [[|Абыз (адам)|абыз]]. Екіншіден – </span>күйші<span>, </span>қобыз<span> сарынын алғаш туындатушы өнерпаз. Үшіншіден – әйгілі </span>жырау<span>, оның жырлары оғыз-қыпшақ өмірін бейнелеген әдеби-тарихи мұра. Түркі халықтарының фольклорындағы Қорқыт Ата туралы аңыз әңгімелердің бірі оның туылуына байланысты. Қорқыт - түркілердің оғыз ұлысынан шыққан асқан сәуегей, бақсы, күйшілік, жыршылық өнерлерінің атасы болып табылады.</span>
Отан оттан да ыстық.
Родины тепло – огня
жарче
Ел іші –
алтын бесік
<span> Родная земля – золотая колыбель.</span>
Туған жердің жуасы да тәтті.
И лук на Родине сладок
Әркімнің өз
жері – жұмақ.
<span> Каждому родная земля – рай</span>
Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас
Нет земли лучше Родины, нет людей лучше, чем на Родине.
Жол ережесі
Жол қауіпсіздік ережелерін бәріміз де сақтауымыз керек, ол ең алдымен өзіміздің қауіпсіздігіміз үшін. Жаяу жүргінші де, көліктегі жүргізуші де ережеге сай жүруі шарт.
Балаларды кішкентай күнінен бастап, жол қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету керек. Жолдан бағдаршамның тек жасыл шамы жанғанда ғана өтуге болады. Бағдаршам жоқ болған жағдайда, жаяу жүргіншілерге арналған жолдан өту керек. Бірақ соның өзінде абай болып, ең алдымен жолға шықпас бұрын сол жағымызға қарап, машинаның жоқ екеніне немесе тоқтағанына көз жеткізіп қана өтуге болады.
Ал көліктегі жүргізуші болса, жол белгілеріне сай жүріп, оларды бұзбау керек. Жаяу жүргіншіліерге арналған жолға жақындаған кезде көліктің жылдамдығын азайтып, жүргіншілер болса, соларды өткізіп, сосын жүруіне болады.
Подробнее - на Znanija.com - znanija.com/task/25602186#readmore