Ответ:
Партаның қасында менің сөмкем тұр.
Мектеп дүкеннің маңында орналасқан.
Терезенің жанында дәптер мен қалам тұр.
Үйдің есігі ашық тұр.
Бассейннің дәл қасында менің үйім.
Объяснение:
это 4 тапсырма да?
1 компютердің көп пайдаланылуы
2 компютердің пайдасы
3 оның зиянды жақтары
4 компютермен жұмыс жасаудағы ережелер
Абай атамыздың Жазғытұры өлеңі.
1. КӨктем мезгіліне арнап жазылған өлеңі.
2. Көктем мезгілінде көптеген өзгерістер болады. Масатыдай құлпырар жердің жүзі дегені жер беті көгеріп, жасылданып, керемет көрініс сыйлайды.
Түйе боздап, қой қоздап, қора да шу дегені көктем ол мал жануардың төлдейтін кезі.
3. Көктемнің ерекшелігі ерекше. Нағыз мезгілдердің сұлуы. Ағаштардың барлығы бүршік атып, гүлденіп ерекше көрініс сыйлайды.
"Білім" дегеніміз адамзат тіршілігінің барысында жинақталған әлеуметтік тәжірибе: күнделікті тіршілікте, ғылымда, саясатта, ара қатынаста, өндірісте, қоршаған табиғи және қоғамдық қатынаста тануда т.б. Сол адамзат тіршілігін сақтап және оны алға қарай қорғап, дамытып отырудың қажетті заңдылығы - тәжірибенің ұрпақтан ұрпаққа жеткізіліп, беріліп отыратындығы.
Өмірге келген жас бала, одан соң, жасөспірім, жастар тіршілік тәжірибесіннегізінен үш ортадан көріп, біліп, түйісініп, өзі қатынаса жүріп жинайды. Ол- отбасы, қоршапжатқан орта және арнайы білім жүйесі. Өсіпкеле жатқан жас адам осы үшеуінің арасынан бой көтеретін субъект. Үш орта өзара байланвсты болып, балаға жүйелі ықпал етуге мүмкін. Керсінше, әрқайсы өзінше әрекет етіп, тіпті бірінің ықпалы екіншісінікіне қайшы келуге де ықпал. Осы әр қилы ықпалдар мен әсерлерді өз бойына өткізетін оъект біреу. Ол - бала, жасөспірім, жас. Бала алдында ауапты іс тұрады: нені алу, нені алмау керек? Неден үйреніп, неден жирену қажет? Бұған ол қандай жауап табады, бұл баланың өмірге алғашқы қадамдарын басып қандай тәрбие алғанына,неге бағдарлағанына, ойлау қабілетіне байланысты.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
егер көмектессе лучший ответ қылшы п ж