Аскардын анасы токуды жаксы кореди. Ен суйикти иси кимдерди току.
аскардын иниси футбол жаксы кореди. Ен суйикти иси футбол ойнау.
аскардын акеси жумысты жаксы кореди. Ен суйикти иси жумыс жасау.
Түйе алысқа жолға шыққанда ишкен суының барлығын сол өркеште сақтайды. Яғни көп уақытқа немесе кунге дейін су ішпей журе алады.
Сонау бір жылдары барлығына ауыр тиген оқиға болған еді. Оқиғаның мазмұны мынадай, қиын қыстау заман еді, xалықты бай,беделді кісі сымақтар билейтін. Өң бойлары зұлымдыққа толы жауыздар xалықты салықты дер уақытында төлемесендер түбір тұқымдарынмен талқандаймын деп қорқытатын. Қарапайым xалықтың арасында өз құқығымды қорғаймын деп, билікке қарсы "ерлік көрсету" деген мүлдем жоқтын қасы еді, себебі олардың барар жері, басар тауы, қоныстанар үйі болмағасын амалдың жоғынан көңетің. Жоқшылық пен зұлымдыққа жаны төзбей, өмірден тілеп алғаным осыма?!деп назданып, оданда өмірден "өз еркіммен" қоштасқаным артық деушілірдің саны да күн сайын көбейген еді. Бұл жолды таңдағандарды билік "жоқтама,жоқтаушы болмандар" деп үкім шығарып, олар салықтан жалтару үшін, билікке міндетті қызметтерден босатылу үшін т.б жағдайлар үшін әдейі жасаған істері деп "xалық жаулары" деп айыптады. Осылайша бұл зұлымдық келмей тұрып, айрандай ұйып отқан xалықтың тас талқаны шықты...
Адамзат баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі - кітап қазынасы. Ол ұрпақтан-ұрпаққа ауызша, жазбаша түрде немесе әдебиет арқылы да жеткен. Кітап адам баласының сан ғасырлық ақыл-ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы.
Кітап-алтын ұазына деп бекер айтпаған.Себебі адам білімді болуы керек.Ал кітапты оқыған адам оқымысты болады.Жəне адамның ой-өрісі кең, сөз мәдениеті жоғары, саналы, жан-жақты болып тәрбиеленері сөзсіз.
Кітап оқудан тыйылсақ, ой ойлаудан да тыйылар едік", - деген еді Ғабит Мүсірепов.
Ал біздің Абай атамыз "Артық білім кітапта, Ерінбе оқып көруге".
Жетік-оте жаксы, толыктай, икемді