Біз жақында "Ана-өмір шуағы" деген тақырыпта шығарма жаздық. Бұл жан шынында да өмір гүлі, күннің нұры екен. Әрбір ана сәбиінің дені сау болып, жақсы азамат болып өскенін қалайды. Түн ұйқысын төрт бөліп оянатын ананың сенімін ақтау қажет. Ол үшін біз жақсы оқып, үлгілі тәртібімізбен, спорттағы, өнердегі жетістіктерімізбен көзге түсуіміз керек. Мен Анамды сыйлаймын, жақсы көремін. Ол мектепте мұғалім болып істейді. Оның жұмысы өте қиын да, қызықты. Мектептегі әр баланың мінез-құлқын танып-білуге тырысатын анам маған қатал тәртіп қояды. Біз анам екеуміз әр түрлі тақырыпта әңгімелесеміз. Мен қандай сұрақтар қойсам да анам жауап береді. Әсіресе мен кішкентай кезімдегі қылықтарымды еске түсіргенді ұнатамын. Анам мені еркелетіп, құшағына алып, маңдайымнан иіскеп тұрады. Ұйықтар алдында мен одан Абай, Сәкен, Ыбырай аталарымыздың балалық шақтары жайлы сұрай беремін, ол жауап беруден жалықпайды. Мен анамның әрқашанда көңілді жүруін тілеймін!
Каздар негз тиспиди.Каздар га корыкканынды билдиртсен немесе озн тиiссен тиеди сосын олпрда ошин алады
(Француз камисолы) - ерлерге арналған киім, белге, тізе ұзындығына, кейде жеңсізге тігілген; кафтаның астына қойыңыз. Ол 17 ғасырдың бірінші жартысында Францияда пайда болды; Кейінірек Батыс Еуропаның басқа елдерінде, сондай-ақ Ресейде (батылдықта батыс еуропалық костюм енгізу арқылы) таралды. К. кесте, жібек, барқытты тігу, кестеленген, галоондар, түймелер. Башқұрттардың ұлттық киімдерінде татарлар мен қазақтар К. ерлер мен әйелдердің талғамсыз киімдері деп аталып, беліне кесілген. (Киімнің терминологиялық сөздігі) Орленко Л.В., 1996) * * * Франц. - XVI ғасырда. Францияда сатинмен тар еркектердің көйлек, ұсақ-түйектермен жіңішке жіңішке жіңішке шүберекпен безендірілген немесе әшекейленген. 17 ғасырдан бері. олар жүн матадан жасалған. 17-18 ғасырларда. тізедегі ерлер киімінің тығыз денесі бірнеше еуропалық елдерде танымал болды. Көйлектердің ұзын жейдесі ретінде бас киімнің астында көйлек киген болатын. Сонымен қатар, ескі костюмде Башқұрттарда, қазақтарда, татарларда, тәжіктерде - ерлер мен әйелдердің сыртқы киімдері, сәл талияға, әдетте жеңдер.
Мен өзімнің ауылыма бардым. Ауылға жеткен соң, ауылдың ар жағында орналасқан өзеннің жағасына жатып, күнге қыздырындым. Айналамда жағалаудың құмы, қоршаған тамаша табиғат. Қыздырынып болған соң, өзенге шомылдым. Мен күннен сақтанып, көлеңкеде отырып, рахаттандым. Ауылым ерекше жер.
Домбыра - қазақ халқының өте ерте және кең тараған, нағыз табиғи ұлттық музыкалық аспабы. Көне Шумер тілінен аударғанда «кішкене садақ» деген мағына береді. Алматы облысы, Жамбыл ауданы аумағынан шамамен 2,5 ғасыр бұрын табылған таста қашалған суреті мен 16 ғасыр бұрын Мысыр еліндегі Нахт қабіріне салынған пішінінен еш өзгермеген. Қос ішекті шертіп ойнайтын музыкалық аспап ішекті, шертпелі аспаптар тобына жатады. Аспап әр түрлі үлгіде тұтас ағаштан ойылып жасалады. Тоғыз, он бір, он төрт, жиырма төрт пернесі болады. Күй арнайы құлақтарымен келтіріледі. Аспап үні қоңыр, құлаққа жағымды әрі жұмсақ болып келеді.