1. Томирис қандай тайпаны басқарды? (Массагет)
2. Томирис қандай жылдарда өмір сүрді? (570-520)
3. Томиристің қас-жауы кім болды? (Кир)
4. Томиристіңбаласы кім? (Спаргаписес)
5. Томирис қандай болды? (ержүрек,батыл,қайсар,сұлу,т.б)
6. Спаргаписес қалай көз жұмды? (ұяттан өзін-өзі өлтірді)
7. Ол қандай болып тарихта қалды? (Амазонка қызы болып қалды)
__________, шляпа на пословиц и поговорок
Я не знаю как тереводится то слово
Қандай да болмасын коғам тәртіпті қажет етеді, оған мүдделі болады. Сондықтан да тәртіп орнауға тиіс. Ал тәртіптің бастауы — әдеп. Өйткені әдебі жоқ қоғамда тәртіптің орнауы екі талай. Ал, тәртібі жоқ қоғамның ыдырамауы да мүмкін емес. Сол себепті де "Адам әдепті болуға тиіс" деген сөз тәртіпті болуы керек дегенді де ұқгырады. Өйткені тәртіп — әдептің бір түрі. Қоғамдағы ең бағалы адам — әдепті адам. Әдепті адамдар - коғамның баға жетпес байлығы, әрі мәртебесі. Қай қоғамда әдеп жоғары қойылса, сол қоғамның абыройы жоғары, түрмысы да бақуатты болады. Бір адамның қандай да бір әдепсіздік ісі міндетті түрде айналасына күйедей жүғып, қоғамға зор зиянын келтіреді. Халыктың: "Бір қарын майды бір күмалақ шірітеді",- дейтіні сондықтан болса керек. Әдеп белгілі бір коғамның рухани кажеттігі негізінде пайда болып, өзіндік белгілері, сипаттары арқылы сол қоғамды құрайтын адамдарды біріктірудің куатты құралы қызметін атқарады. Демек, әдеп - қоғамдағы келісімді іс-қимылды ажарландыратын тетік, адамдар арасын адамгершілік негізде байланыстыратын қоғамдық. құрал. Сондыктан да адамның әдептілігі оның адамдар арасындағы жүріс-тұрысынан, басқалармен қарым-қатынасынан көрінеді. Халық: "Жақсы-жақсы дерсің, ісің түссе білерсің",— деп бекерге айтпаған ғой. Әдептілік заңы салтанат құрған қоғамның абыройы жоғары, тұрмысы сәнді, тіршілігі шуақты болмақ.
Меның туылған күныме ата анам үлкен сыйлык сыйлады
маган ол қатты ұнады
оте адемы сыйлык
ол меның інім оның аты арсен мен оны катты жаксы корем осы ен улкен сыйлык болды маган