Қазақ халқының салтында үлкенді сыйлау әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата-ананы сыйлау, оларды қадірлеу, ізет көрсету адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа, үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып әдептілік ережелерін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай, ізет көрсете білу, көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу халық дәстүрінде қалыптасқан қасиеттер.
Әдептілік адам бойында бірден қалыптаспайды. Ол - біршама жылдардың, қоршаған ортаның, жақсы тәрбиенің жемісі. Ата-ана өз балалары үшін тәртіптілік пен сыпайылықтың, жарасымдылықтың, қамқорлықтың үлгісі, отбасындағы тәрбие құдіреті осында.
Адамдар арасындағы қарым-қатынас әдептілікке негізделсе, жан-жағына жылуын шашады, әдепсіз болса қапаландырады.
Біз нота дәптеріне Атамекен әнінің нотасын түсірдік.
олен 1916 жылгы улт-азаматтык согыска байланысты зилди буйрык деп аталган. бул согыстагы ер азаматтарды 19 жастан 30 жаска дейин алган. бул окига патшанын ягни верныйдын буйрыгынан басталады.бул буйрыкта ер азаматтарды согыска алу туралы жазылады. жигиттердин согыска баратынын естиген ата аналары оларды кайтып оралмайт деген оймен согыска жибермей жылайды.мине осы олен сондыктан зилди буйрык деп аталган
Менің велосипедім бар.
Әлібек веложарыстан жеңіп келді
Әлібек жеңімпаз атанып медальға иеленді.
Мынадай дос бол-, сияқты жақын шешей.
Әйел ақыл үшін, ене сәлем үшін, ал бол- жақын ананың милясімен.
Ана көрінген іске бас.
Қайда ана, анда және нәресте.Ананың жүрегі отходчиво.
Бас кімнің жатыр болады, бас ана бас тегіс.
Ана балақайларға - да көр- олар адақ: бөлек-бөлек торларда отырады.
<span>Әйел таңертеңгі жас дейін шықтың жыла-, апалы-сіңлілі дейін шығыршықтың алтынының, ана дейін қабаққа.</span>