<span>наурыз мерекесі:
- Сәлем!
- Сәлем!
- Сен наурызды қалай өткізесің?
- Біз наурыз күні айналаны тазартамыз, наурыз көже пісіреміз!
- Саған наурыз неге ұнайды?
- Өйткені бұл күні барлық адамдар бір бірін құттықтайды, бір біріне қонаққа барады!
- Жақсы ертең наурызға кел, саубол!
- Саубол!
Сүрет галереясында:
- Сәлем!
- Сәлем, сен қай сыныпта оқисың?
- Мен алтыншы б сыныбында оқимын, ал сен қай сыныптан?
- Мен алтыншы а сыныбынан!
- Саған сүрет галереясынан не ұнайды?
- Маған табиғат туралы сүреттер ұнайды, ал саған қандай сүрет ұнайды?
- Маған жануарлар туралы сүреттер ұнайды!
- Сен әдемі сүрет саласыңба?
- Ия, ал сен?
- Жоқ мен әдемі сүрет сала алмаймын, маған үйретесіңбе?
- Ия, ертең сазат үште кел, саубол!
- Саубол!</span>
Табиғатта болып, өзінің бір байлам гүл үшін өсімдіктерді жұлуға болмайды. Гүл шоқтарды тек қана адам қолымен өсірген өсімдіктерден құруға болады. Дәрілік өсімдіктерді сол жердегі берілген өсімдіктер көп болған жағдайда ғана жинауға болады. Бірақ осы өсімдіктердің бөлігін табиғатта қалдыру керек. Табиғатта, әсіресе ормандарда, соқпақпен жүруге тырысу қажет. Өсімдіктерді қорғау үшін ең айырықша тәсіл - олардың мекендейтін жерді қорғау. Ол үшін әртүрлі қорықтарды, ұлттық саябақтарды жасайды.
В Индии Новый год называется - Дивали <праздник света и огня>. В этот день города и деревни кажутся что они блестят в огне. Вы не увидите окно в котором нету света. Женщины выходят на улицу и рисуют разные узоры на земле, рассыпают муку, песок, зажигают свечи и украшивают.
Қазақ халық поэзиясының
алыбы атанған Жамбыл Жабаев 1846 жылы «Байғара, Жамбыл, Ханда мен
туыппын, Жамбыл деп қойылыпты атым сонан» деп ақынның өзі айтқандай
қазіргі Жамбыл облысы, Шу өзені бойындағы (Шу ауданы) Жамбыл тауының
етегінде Жапа деген қыстауда ақпан айының боранды күндерінің бірінде
дүниеге келген. Бұл кез ақынның «Менің өмірім» өлеңінде:
Көз аштым, сорғалаған
қанды көрдім,
Қамыққан, қанды жасты жанды көрдім,
Ел көрдім – еңіреп босқан аңды көрдім,
Қойнында Алатаудың зарды көрдім, –
деп айтқандай ел ішіндегі әлеуметтік жағдайдың меңдеп тұрған тұсы еді.
Бұл – Жетісу өңірінің Қоқан хандығына қарап тұрған шақтағы ел
басқарудағы жолсыздықтың шектен шыққан кезі еді. Бір жағынан ақ
патшаның, екінші жағынан жергілікті ел билеушілердің мөлшерден тыс
алым-салығы бұқара халықты титықтатып тастап еді. Қалың бұқараның дені
жоқ-жітікпен, бірде аш, бірде тоқ болып өлдім-талдыммен күнелтіп жатқан
тұсында дүниеге келген ақын сол тұстағы ел өмірінің жанды картинасын
қазақ поэзиясына шынайы қалпында алып келді.
Рахмет сөзің аударуға көмектесіңіздерші