Етистиктын 3 шактары болады:
1.Осы шак - дал казирги болып жаткан ис-кимылды билдиреди.осы шактын 2тури бар:1.ауыспалы осы шак 2.нак осы шак
2.откен шак- бурын болган ис-киымылды билдиреды.откен шактын 3тури бар: 1.жедел откен шак 2. бурынгы откен шак 3.ауыспалы откен шак
3. келер шак- сойлеп турган уакыттан кейын болатын ис -кимылды билдиреды. келер шактын 3тури бар: 1.болжалды келер шак 2.максатты келер шак 3.ауыспалы келер шак
Орыс тілі бір аптада төрт рет болады.
Математика бір аптада бес рет болады.
Ағылшын тілі бір аптада екі рет болады.
-салем менин атым Дима
-салем менин атым Даша
-бугин биринши кыркуек Сен мектепке барасынба
-ия арине барам
-ал Сен барасынба
-ия барам-жаксы сау бол
-сау бол
Ою-өрнек ісі тым ерте заманнан бастап-ақ қолөнерінің барлық түріне бірдей ортақ әсемдеп әшекейлеудің негізі болып келді. Ою деген сөзбен өрнек деген сөздің мағынасы бір. Бұл сөздің ұғымында бір нәрсені ойып, кесіп алып жасау немесе екі затты оя кесіп қиюластырып жасау, бір нәрсенің бетіне ойып бедер түсіру деген мағына жатады. Ал өрнек дегеніміз әр түрлі ою, бедер, бейненің, күйдіріп, жалатып, бояп, батырып, қалыптап істеген көркемдік түрлердің, әшекейлердің ортаң атауы іспеттес. Сондықтан көбінесе ою-өрнек деп қосарланып айтыла береді. Ертедегі қазақ оюларын мазмұны жағынан іріктесек, негізінен 3 түрлі ұғымды бейнелейді. Олар: біріншіден, мал өсіру мен аңшылықты, екіншіден, жер-су, көшіп-қону көріністерін, үшіншіден, күнделікті өмірде кездесетін әр түрлі заттардың сыртқы бейнесін береді. Шеберлер іске беріліп, жұмыс әдісіне төселе келе өздерінің көрген ою-үлгілерін жатқа жасап, оюға өз бетімен жаңа түрлер енгізу дәрежесіне жетті. Халық мұндай адамдарды «оюшы» деп атады. Әрбір елде, әрбір руда атағы шыққан таңдаулы оюшылар болды. Ондайлар өз өнерінің тамаша үлгісін өзінің руына, маңайындағы елдерге таратып отырды. Осыдан келіп әр түрлі ою-өрнектерде, киімдер мен кілемдерде, сырмақтар мен кестелерде және т. с. с. «арғын үлгісі», «керей үлгісі» немесе «ұлы жүздің үлгісі», «орта жүздің үлгісі», «кіші жүздің үлгісі» деген мәнерлер пайда болды.
Біздің әрқайсымыз қай жерде болса да адамдарға жақсылық жасай алады. Басқа адамға қауіпті жерде жол жүруге, баласы бар әйелді немесе мүгедек әйелді кезекке жіберуге, қиын уақытта көмек қолын беруге, қайғыны бөлуге көмектесу — бір адам басқа адамға көмектесе алатын және көмектесуі тиіс барлық жағдайларды санамауға болмайды. Бастысы — өтуге емес, отступив, құдықтарына жіберуге көз жаққа қашан сенімен бірге көлікте егде адам немесе мұқтаж твоей. Әрбір, тіпті шағын ісіңіз, ең алдымен өз жаныңда жағымды сезім қалдырады. Өкінішке орай, біз адамның осы тамаша сапасы туралы сирек айтамыз. Бұқаралық ақпарат құралдары да бізді осы мәселемен ауырмайды. Және бекер. Бүгінгі күні біз "оралған", "тік" адамдардың басым көпшілігі "лохтар", олардың анықтамалары бойынша, яғни сезіп, жанасатын, көмектесуге ұмтылатын, "өмір сүре алмайтын", "ақша жасай алмайтын" адамдардың барлығы мен бәрінен асып кетуінің куәсі болып табыламыз. Мұндай бай киім, бірақ бос жан. Міне, ол немесе ол: Әдемі киім, сұлулық бар, Түнгі және күн дискотекасында. Вихилятись сән бар Сен кім? Қайдан? Мен кім? Біздің туған өлкеміз қандай? Орман шабу саған не, Таза суды улану, Рудың ата-бабаларын қорлау керек пе? Сочиняя бұл шығарма вспомнила туралы жағдайда, ол оқиға менімен беру. Қазір көріп отырғанымыздай, шетелдік парк ұшады және жас ағаштар өскен жерде ғана қонады. Барлық поломали, испортили. Ағаш арасында кішкентай шырша да болды. Мен оған келіп, " олар сені қалай!"Шешіп отырып, басы үлкен торабы, вынула сучок, колол шыршаны, отвела жағына екі бұтағы, зажали. Деді: "Өмір Сүр!" Бір аптадан кейін құтқарылған ауылға қайта қарауға келді. Мен қараймын: жасыл киімде шырша тұр, бұтақтарды еркін лақтырдым. Осындай көңілді, бақытты, Мен де күлімсірегім келді.