1."Кожний дбає тільки про себе,не розуміючи того,що таким робом роздроблюються їх сили,ослаблюється громада."
2."Невже між твоїм боярським,а моїм мужицьким родом така велика пропасть,щоб її любов не могла перегатити?"
3."Життя лиш доти має вартість, доки чоловік може допомагати іншим.Коли він стає для інших тягарем,а хісна не приносить ні якого, тоді він уже не чоловік,а завада,тоді він уже й жити не варт!
Можливо, мова йде про казки
1.Негативні звички Алі.
2.Знайомство Алі з Недочеревиком.
3.Аля – у країні Недоладії.
4.Зустріч Алі з Недоладьком.
5.Розповідь Недороля Десятого.
6.Зачарований будиночок Недочеревика.
7.Дівчинка у в’язниці.
8.Допомога друзів.
9.Недождень зремонтував годинник.
10.Повернення Алі додому.
У вірші «І ти колись боролась, мов Ізраїль...» Леся Українка використовує біблійні легенди про те, як народ ізраїльський шукав землі обітованої. Новітнім Мойсеєм поетеса побачила Богдана Хмельницького. Здавалося б, повинні запанувати мир та злагода між брата-ми-сусідами. Але «дух зрадив», і знову український народ опинився ще в більшій неволі на своїй власній землі. Провідники нації теж не змогли знайти спільної мови між собою, спільної мети — «з отарою блукали й пастухи».
З болем лірична героїня запитує: «Чи довго ще, о, Господи, чи довго ми будемо блукати і шукати рідного краю на своїй землі?» Можливо, треба розсіяти народ по світу, щоб журба за рідним краєм примусила його боротися й добуватися батьківщини, тоді вона буде ріднішою?
<span>Твір ліро-епічний, сповнений риторичних запитань, які передають глибоку занепокоєність поетеси принизливим становищем свого краю й байдужістю народу. </span>
І так і ні він нікого не міг залишити в біді але в водночас він був дуже сильним і агресивним. Але це лише моя думка