Ответ:
1. Приблизно одного віку (Санькові виповнилося 12, Гаррі Потер дізнався, що він чаклун у 11)
2. Вміє подумки віддавати накази й прохання (прояв характерництва у Сашка, розмови зі зміями Гаррі)
3. Вірний друг
4. Сміливий та відчайдушний (не боїться пригод)
5. Самостійний
6. Прагне справедливості
7. Спостережливий
8. Спокійний
9. Розважливий
10. Любить тварин (перша зустріч з Барвінком, допомога Хагріду, захоплення магічними звірями)
11. Поважає наставника та дослухається думки старших, що є для нього авторитетом (Швайка - Дамблдор)
Объяснение:
1. Приблизно одного віку (Санькові виповнилося 12, Гаррі Потер дізнався, що він чаклун у 11)
2. Вміє подумки віддавати накази й прохання (прояв характерництва у Сашка, розмови зі зміями Гаррі)
3. Вірний друг
4. Сміливий та відчайдушний (не боїться пригод)
5. Самостійний
6. Прагне справедливості
7. Спостережливий
8. Спокійний
9. Розважливий
10. Любить тварин (перша зустріч з Барвінком, допомога Хагріду, захоплення магічними звірями)
11. Поважає наставника та дослухається думки старших, що є для нього авторитетом (Швайка - Дамблдор)
Люди в Україні завжди складали й співали пісні. За цими піснями можна простежити історію народу, його життя, його мрії та сподівання, його жалі. Відходили у минуле й історичні події, й учасники цих подій, але пісні залишалися. У давні часи український народ вів боротьбу з турецько-татарськими завойовниками. Цю подію відображає народна «Пісня про Байду». Байда був історичною постаттю. Саме так народ називавДмитра Вишневецького, засновника Запорізької Січі. У пісні оспівується любов до Батьківщини, патріотизм, відданість своєму народові. Треба згадати і народного героя, народного месника проти панів —Устима Кармалюка. Слава про нього йшла не лише по всій Україні, але й далеко за її межами. Про нього народ теж склав пісню — це «Пісня про Устима Кармалюка». Ще одного патріота українського народу, який виступав проти татарських орд, уславлює пісня «Ой Морозе, Морозенку». Не треба забувати і про обрядові пісні, які відтворюють буття наших далеких предків, їх вірування, звичаї, обряди. Існує і багато таких пісень, які розповідають про звичайні, побутові події з життя українського народу. Серед таких пісень можна відзначити коломийки. Отже, пісенний матеріал українського народу надзвичайно багатий, різноманітний та цікавий. З пісень можна багато дізнатися про нашу історію»
Скласти хронологічну таблицю життя П. Тичини можна так:
11 (23).01.1891 – народився у с. Піски Чернігівської губернії.
З 1897 – навчання у земській початковій школі.
1900 – стає співаком хору у Єлецькому монастирі.
1906, червень – помирає батько.
1906 – пише вірш «Сине небо закрилося».
1907 – закінчує училище.
1907-1913 – навчання в Чернігівській духовній семінарії.
1912 – вперше друкується твір «Ви знаєте, як липа шелестить».
1913 – друкує оповідання «Спокуса», «Богословіє», «На ріках вавілонських».
1913-1917 – навчання у Київському комерційному інституті (економічний факультет).
1914-1916 – працює рахівником-статистом Чернігівського губернського земського статистичного бюро.
1917 – працює завідувачем відділу хроніки газети «Нова Рада».
1918-1919 – працює завідувачем відділу поезії журналу «Літературно-науковий вістник».
1919 – друкує першу збірку – «Сонячні кларнети».
1920 – працює завідувачем літературної частини Першого державного драматичного театру УСРР.
1924 - працює в журналі «Мистецтво», в державному видавництві «Всевидат», завідує літературною частиною в Київському театрі ім. Т. Г. Шевченка працює в журналі «Мистецтво», в державному видавництві «Всевидат», завідує літературною частиною в Київському театрі ім. Т. Г. Шевченка.
1923 - переїздить до Харкова, входить до літературної організації «Гарт».
1927 – входить до організаії ВАПЛІТЕ.
1934 – переїздить до Києва і поселяється в будинку письменників Роліт.
1941 – письменника було евакуйовано до Уфи у зв’язку з початком війни.
У кінці 1950-х й 1960-ті – виступає з критикою шістдесятництва.
16.09.1967 – помер у Києві.
Бездуховність - біда нашого суспільства. Часто люди занадто фокусуються на матеріальному, вважаючи духовні цінності не вартими уваги, бо їх не можна продати і купити за гроші. Але я вважаю, що гроші як такі не породжують бездуховності - вони лише проявляють вади душі людини, які в неї вже були. Інша справа, що наявність великих грошей допомагає цьому. До того ж, у гонитві за багатством деякі люди забувають і про людські цінності, і про мораль.
Приклад цього побачити, якщо пригадати дії та помисли двох персонажів комедії Карпенко-Карого "Сто тисяч" <em>- Герасима Калитки та його кума Савка. </em>
Українська народна творчість: думи та історичні пісні.
Історичні пісні та думи — жанри української народної творчості. Дуже специфічний за походженням жанр думи. Він притаманний тільки українській національній культурі. Появу українських дум учені дослідники пов'язують з козаччиною. Боротьба козаків із завойовниками-турками, татарами, життя бранців у турецькій неволі, тяжкий їх побут на галерах, морські походи козаків, козацькі повстання проти Польщі — усі ці події були мотивами українських дум.
За змістом думи дуже подібні до історичних пісень, а за виконанням — до плачів, голосінь. Автори дум невідомі. Ними переважно були учасники подій— козацьких битв і походів. Кобзарі, лірники, бандуристи під супровід своїх інструментів речитативом виконували їх. Від села до села, від міста до міста розносили вони вісті про славу і подвиги героїв, їх мужність, героїзм і гарячу любов до України. І. Франко назвав думи й історичні пісні безсмертними пам'ятками, створеними генієм самого народу.