Тема: зображення фантастичної події: хлопець-козопас потрапив у місто, де живуть тільки яяни.
Ідея: засудження тих, хто чує тільки власне «я», до всього іншого — байдужі, возвеличення доброти, чуйності, прагнення подати безкорисливу допомогу тому, хто її потребує.
1.Кожаная
2.незнаю
3.незнаю
4.незнаю
Слово - важливе поняття в житті кожної людини. Коли створювалась мова, люди не розуміли силу слова. Бо якось би убезпечило себе вiд його смертоносної дiї. Слова зради, пiдлостi вбивають щось значуще, що iснує в людинi заради добра i милосердя. <span>Щастя i горе, радiсть i смуток - усе може бути в одному словi.
Словом людина відкриває душу своєму співврозмовнику, висловлює свої почуття. В простому понятті містяться багато накопичених знань.
</span><span> Шануй i бережи добре слово на всi випадки життя, i добро, створене тобою, тобi ж i повернеться, а на землi ще однiєю доброю людиною стане бiльше. </span>
Наш боцман сховав у шухляді стола дві коробки шоколаду. Якось, виходячи з каюти, він не причинив дверей. Зацікавлена Машка сунула мордочку в щілину. Потім ускочила в каюту й почала господарювати там. Вона плигала по ліжку й зазирала до шухляд у шафочці і в столі.
Коли боцман повернувся, перед самісіньким його носом на палубу виплигнула Машка. В зубах вона тримала коробку шоколаду.
Боцман погнався за мавпою. Звіреня легко, мов пташка, метнулось по пароплаву. Матроси з голосним сміхом і свистом поспішили боцману на допомогу. Проворна Машка не давалась до рук. Вона плигала, ховалась, стрибала. Галас і метушня знялись на палубі.
Розохочені несподіваною розвагою, матроси не шкодували ніг.
— Половину шоколаду тому, хто відбере коробку,— крикнув боцман, наздоганяючи хвостатого злочинця.
<span>Та ось мавпа випустила коробку, а сама метнулась на щоглу. Радісно боцман схопив коробку й одкрив її. Матроси заглянули туди й зареготали. Коробка була пррожня. Машка ж сиділа на щоглі, доїдала шоколад і пищала від задоволення.</span>
Відповідь: верлібр - неримований віршований ряд або вірш. Його використовували ще давно у Франції. В сучасній літературі до цього методу при написанні творів зверталися Підпалий, Герасим'юк, Павлюк, Мойсієнко і не тільки вони.