У меня тоже такое задание вот я тоже в этом задании не разберусь
Харытон Куторга — стары кавалер, які паабяцаў выступіць сведкай за Пратасавіцкага, у замен на тое, што іх дачка будзе яго жонкаю.
Куторга прызнаецца Марысі ў каханні. Гаворыць дзяўчыне кампліменты і цалуе ручкі. Марыся на заляцанні старога шляхціца гаворыць, што думае толькі пра Грышку. Куторга пагражае Марысі, калі яна не пойдзе за яго, то будзе сведчыць супраць Пратасавіцкага, Марысінага бацькі. Хваліцца, што дакажа асэсару так, як яму трэба.
Пахвальбу Куторгі чуюць Кручкоў і Пісулькін. Кручкоў за згоду «крыва прысягнуць» загадвае арыштаваць Куторгу.Яго выпускаюць толькі калі шляхта нарэшце адкупліваецца ад Кручкова.
У мове Куторгі нямала трапных выказванняу, ён часта ўжывае народныя прыказкі і прымаўкі: "не цяпер, то ў чацвер", "як чорта з балота", "даганяючы не нацалуешся".
Куторга — «хітры ліс», што перахірыў самога сябе і «ўехаў у нерат — ні ўзад, ні ўперад». Пацярпеўшы фіяска, Куторга самакрытычна зазначае: «Які тут у чорта розум, калі так неасцярожна папаўся ў бяду, вось швед пад Палтавай!» Усё сваё пісьменніцкае і чалавечае захапленне найбагацейшым скарбам народным — мовай — В. Д. Марцінкевіч выявіў праз вобраз Куторгі, мова якога надзвычай багатая на трапныя народныя залацінкі: «млын меле — мука будзе, язык меле — бяда будзе»; «здаровы, як рыжкі баровы». I куплеты Куторгі — таксама фальклорная рэмінісцэнцыя, што з'яўляецца яшчэ адным сведчаннем увагі пісьменніка да творчасці народа і шырокага выкарыстання фальклору ва ўласнай. Вобраз Куторгі — адзін з самых яскравых у «Пінскай шляхце». Пры гэтым ён не адназначны. З аднаго боку, Куторга гатовы дзеля ўласнай ка-рысці «крыва» сведчыць на судзе. З другога боку, ён — свое-асаблівы філосаф («Быць філосафам — то значыць: // Не бач, што не трэба бачыць»), выяўляе здольнасці спевака, спявае рамансы, прыпеўкі. Менавіта яму аўтар даручае закончыць свой фарс-вадэвіль традыцыйным зваротам да публікі
<span>Бормочет весна,голубые подснежники,на полях кавардак, бубны истории,березовой консерватории., рощи -эпитеты березовой, бабочка-странница,душу сиренями, небу восторгами,с птичьими скороговорками,подснежники чествуя,</span><span>полям путешествуя.
Олицетворение:</span>затоплены тополи,высоком шесте,<span> сознанье скворцов.</span>
Легко ли быть свободным человеком? Чтобы ответить самому себе на этот непростой вопрос, стоит сначала определиться, что же значит быть свободным человеком? И свободным от чего? Разве можно быть свободным от своих обязанностей, свободным от родных и любимых людей, от своих друзей и одноклассников? Можно ли быть свободной от своей страны, от своей Родины? Пожалуй нет. Ведь в таком случае жизнь просто теряет какой либо смысл.
Быть свободным это непросто. Очень сложно в современном мире не пойти на поводу, у так сказать, "общепринятой" модели поведения. Ты не куришь, и не хочешь пить спиртное - ах, какая же ты несовременная. Тебе не нравиться использовать в своей речи матерные слова, но увы, как часто мы слышим их в свой адрес, и как непросто не ответить тем же. Но самое страшное состоит в том, что некоторые люди по другому даже и понять не могут, только мат.
Очень сложно быть свободным от влияния средств массовой информации, которые усиленно навязывают свои взгляды, свои оценки, порою называя белое черным, а черное белым. Сложно не поддаться этому массовому зомбированию, что нужно кушать, как одеваться, чем стирать бельё, какие лекарства покупать.
Но свободный человек может иметь свое мнение, свои оценки происходящих событий, выбирать свои идеалы, свои цели, свой образ жизни, свое собственное мировозрение. Чтобы быть свободным человек должен иметь сильную волю, способность анализировать, обладать немалым мужеством. Быть свободным нелегко и не каждому по силам.