У кожній хлібній зернині живе память про найпершу зернину і всі тих, хто сіяв хліб.зернина _джерело життя.вона здатна нагодувати багатьох людей.доки на світіє хліб,доти є життя.
Добро обов’язково повертається тому, хто її робить і має багато переваг:
– Добро забезпечує відкритість – по відношенню до людей, подій і життя в цілому.
– Добро дає пильність – для того, щоб помічати найкраще і відмітати найгірше.
це перетворення світу на краще.
– це участь допомогти оточуючим людям.
– це ставлення краще самому і допомагати стати краще оточуючим людям.
– Доброта дає впевненість – у собі і в завтрашньому дні.
Дружба людей то тварин дуже важлива ,дуже потрібна адже ми люди дуже вразливі а коли ми залишаемся на сомоті тварина собака чи кішка ніколи не зрадить ,жив колись один чоловік була у ньго сьмья ,діти та не було собаки ,от колись так сталося що цому до рук потрапив маленький цуцик ,він хотів позбутися його то доля вирішила інакше ! Цей чоловік залишив собі собаку ,і настільки цей пес був відданим свойому хозяину ,що кожного дня проводжав його до роботи и зустрічав з роботи , це відбувалося досить довго ,на протязі життя , цю собаку впізавали всі ,і дуже любили , та коли одного разу собака не дочекалася свого господаря а він як вияснилось помер на роботі ,та йому було дуже боляче ,собака продовжувала чекати на свого хозяина ще доггих 10 років ,поки не померла ,та на томі місці поставили пам1ятник собаці яка віддано чекала ,любила свого господаря !
Вiн ввiв образ журавлiв з метою показати ким бы ти не був тебе всеодно буде манити у рiдний край
Назва роману символічна і багатозначна. Ці два кольори — червоне і чорне
— відбивають і ідеї роману, і соціальні проблеми суспільства, і
діалектику душі героя.
Червоне і чорне. Минуле і сьогодення — епоха Наполеона і період
Реставрації. Кумиром для багатьох молодих людей початку XIX століття був
Наполеон. В епоху Наполеона Жульєн Сорель міг би завдяки своїй енергії і
волі прославитися на полі бою, вчинити подвиг — зробити військову
кар'єру завдяки своїм особистим якостям. Він завжди носив із собою
портрет Наполеона, всі свої дії і вчинки оцінював з погляду Наполеона,
адже "...Бонапарт, безвісний і бідний поручик, зробився владикою світу
за допомогою шпаги..." Але в тому суспільстві, куди так пробивався наш
герой, важливі тільки походження і гроші, людям його стану немає місця в
"гарному суспільстві". Виступаючи на суді, Жульєн говорить: "...Я бачу
тут людей, що забажають покарати і раз і назавжди зломити в моїй особі
цю породу молодих людей низького походження, задавлених убогістю..."
Червоне і чорне. Революція і реакція. Жульєн Сорель мало схожий
на революціонера на початку роману. І все-таки наприкінці роману, на
суді, ми бачимо вже не просто злочинця або егоїста — ми бачимо
викривача. "Бережися цієї молодої людини з енергійним характером...
почнися знову революція, він усіх нас відправить на гільйотину", —
говорить про Жульєна Сореля брат Матильди. Саме енергійність,
напористість, рішучість і мужність головного героя дозволять йому
виголосити на суді обвинувачувальну промову проти вищого суспільства.
Червоне і чорне. Воно в душі самого героя: жага подвигу, пошук
себе, мрії про гарну освіту, про любов — і надмірне марнославство,
користолюбство, прагнення пробитися, не гребуючи ніякими засобами; мрії
про життя — і злочин, ешафот.
Жульєн Сорель хотів би, як його кумир Наполеон, прославитися за
допомогою шпаги, військовим, але часи Наполеона пройшли, а низьке
походження Сореля не дозволить йому зробити кар'єру. І тоді він вирішує
стати священиком, але не тому, що щиро вірить у Бога, а заради користі. І
ще: він хоче довести всім — пану де Реналю, Вально, абату Пірару,
маркізу де Ла-Молю та іншим, — що досягне своєї мети, зробить кар'єру.
Жульєн мріє про любов, але сам нікого по-справжньому не любить.
Єдине почуття, яке він відчуває до людей вищого стану, — ненависть. І
коли ж він нарешті розуміє, що кохає пані де Реналь і це почуття
взаємне, він вирушає на ешафот.
"От уже воістину в людині уживаются дві істоти", — думає Жульєн, знаходячись у камері смертників.
Червоне і чорне. Мундир офіцера і сутана священика; кров пані де
Реналь і жалобний одяг Матильди. Любов, каяття, віра, слухняність і
страх, розпач, роздратування, лють...
Стендаль не пояснив нам, який зміст уклав він у назву свого роману, і кожен вільний розуміти цей зміст по-своєму.