Головна проблема твору-братовбивство,оскільки Сава вбиває Михайла,через землю,адже боїться,що батько не залишить йому землю у спадок,а віддасть Михайлу.
Через це він вирішує вбити Михайла
Він був добрим та чуйним хлопчиком.Михайло був допитливою дитиною.А особливістю його було те,що він мав добре серце.Любив тварин.
Фантастична казка ЯЙЦЕ-РАЙЦЕ, аналіз та тлумачення.
ЯЙЦЕ-РАЙЦЕ
Ця фантастична казка приховує сакральні знання, куди важливіші та глибші ніж томи всілякої макулатури, призначення якої — заплутування людей у лабіринтах розуму без мудрості та віри без енергії любові.
Отже, в дужках переказ сюжету, а без них — просто дилетантська спроба тлумачення.
[Царем був Жайворонок — птах, а царицею — Миша. І мали вони спільне поле, яке вирішили засіяти пшеницею. Коли почали ділити врожай, то одне зернятко залишилося. Миша запропонувала його перекусити навпіл, а сама сховала в собі в нірку.]
Жайворонок — символ весни, «божа пташка», «духовна» складова людини. Верхній світ на Дереві Життя. Миша — давній хнотичний, земний символ, відноситься «диявольських».
Нижній світ на Дереві Життя. Отже, чоловіче, «духовне» начало разом із жіночим, земним-підземним, поєдналися через спільну дію — засіяли поле — людську душу.
Я люблю природу, явідчуваю її пахучі трави, щедрі прояви, гарні та блискучі промені сонця.
Мені подобається вдихати такі негаданні, просторні запахи Української землі.Як добре, коли є хвилина часу, для поєднання з природою.
Ця хвилина може замінити мені всі часи в комп*юторних іграх.
Я можу відчути, як ллється струмок холодної води,як щойно вилуплена пташка перший раз тріпоче крилами..
Що може бути краще, лебедів в небі,качок в річкі?
Щасливий(а) я, коли знаю, що все в країні, все в родині , та взагалі добре.
Природа-дуже важлива для нас, потрібно до нех прислухатися, щоб не закінчити життя біля комп*ютора.
На картине изображены Мадонна с младенцем в окружении папы Сикста II и Святой Варвары по сторонам и с двумя ангелочками, взирающими снизу вверх на схождение Бога. Фигуры образуют треугольник. Раскрытый по сторонам занавес лишний раз подчёркивает геометрическую продуманность композиции. Это одно из первых произведений, в котором зритель незримо оказывается вписан в композицию: кажется, что Мадонна спускается с небес прямо навстречу зрителю и смотрит ему в глаза.
В образе Марии гармонично соединены восторг религиозного триумфа (художник возвращается к иератичной композиции византийской Одигитрии) с такими общечеловеческими переживаниями, как глубокая материнская нежность и отдельные ноты тревоги за судьбу младенца. Её одежды подчёркнуто просты, она ступает по облакам босыми ногами, окружённая светом. Фигуры лишены традиционных нимбов, однако