И.Тургенев "Ася"
Глава 16 План:
1)Свидание у фрау Луизы.
2)Волнение героев,накипающие слёзы.
3)Взгляд женщины, которая полюбила.
4)Признание без слов.
5)Воспоминание об обещании Гагину.
6)Всё пропало,разрушены иллюзии.
7)Мы должны расстаться,разочарование Аси.
8) Как дурак — и вышел вон.
Зная, каково живется крестьянам Троекурова, кистеневские крестьяне готовы скорее умереть, чем попасть под его ярмо. Поэтому и пошли они все в лес вместе с Владимиром Дубровским, уловив в молодом хозяине присущие ему благородство, смелость и справедливость.. ещё они видели по какой не справедливости умер их хозяин.
Ответ:
Вводячи ті чи інші фантастичні допущення, фантасти тим самим конструюють певну вигадану реальність і постулюють певні закони вигаданого світу, яким повинні підкорятися не тільки персонажі творів, але також і самі автори. Загалом дослідники фантастики виділяють два основних типи: природничо-наукове допущення і гуманітарно-наукове. В одному творі можлива наявність одночасно кількох допущень, тому іноді твір складно віднести до єдиного жанру.
Природничо-наукові базуються на припущеннях (гіпотезах, здогадках), які включають описи аномалій відомих законів природи (наприклад, високотемпературна надпровідність), відкриття вірогідних, але досі невідомих явищ природи (подорожі в часі, телепортація, позаземне життя), винаходи, які відповідають сучасній на момент створення твору науковій картині світу (кіборги, квантові комп'ютери), моделювання невідомих явищ (біологія іншопланетян). Передусім природничо-наукове фантастичне допущення лежить в основі наукової фантастики. В разі якщо воно описує виключно відомі сучасній академічній науці або очікувані явища, винаходи, така фантастика носить назву «жорсткої» наукової фантастики.
Якщо допущення базується на припущеннях з таких наук як культурологія, соціологія, та інших гуманітраних наук, воно зветься гуманітарно-науковим. Такі допущення реалізуються як екстраполяція відомих цим наукам сучасних явищ (перенаселення, поглиблення соціальної нерівності, залежність від ґаджетів), інтерпретація відомого, що відрізняється від загальноприйнятої (криптоісторія), моделювання невідомих явищ в рамках гуманітарних наук (цивілізація без технологій, всесвітня демократія, тоталітаризм). Відповідно заснована на них фантастика має назву «м'якої наукової фантастики» (на противагу «жорсткій») або соціальної фантастики.
Объяснение:
Ответ: Дядько Кирило працював машиністом потягу
Объяснение:
Начнем с того, что смысл этой поэмы заключается в том, насколько сильно человек любит свободу и стремится к ней.У героя достаточно сильные сила воли, духа и нравственные качества.Он считал, что свобода - это все что ему нужно в жизни, жить в своей родной стране, а не в суровых оковах монастыря.Монастырь характерезует жизнь героя, в самом начале произведения говорится:
"..И нынче видит пешеход
Столбы обрушенных ворот.."
Так же и герой, не успев вырваться, пал в рассвете сил, но те дни, которые он провел на свободе, там, куда он рвался, он считал лучшими в своей жизни.