Кали Тэклю выгнай Лаурук, то яна не магла прыйсци у сябе. Яна была вельми здзиуленая, што родны сыночак Лаурук яе выгнау. Кали яна пайшла да дому, з ёй магло здарыцца вось такое:"Тэкля дайшла дадому и кали сустрэла суседак, яны пачали яе распрашваць, што да як. Яна им ничого не адказала и пайшла у сваю хату. На вулицы быу ясны дзень. Сонейка лашчыла яе сваими промнями. Але Тэкле было не да радасци...Кали настау вечар, яна не паеушы, легла спаць. На наступны дзень, кали ужо стала святло, к ёй пастукалася суседка, але нихто не выйшау. Тады яна зашла у хату и убычыла Тэклю, якая ляжала на краваци. Яна умерла. Кали аб гэтым узнай Лаурук, ён вельми захвалявауся, не вытрымал, и прыехау на пахароны сваёй матули.Ён зразумеу, што трэба беранци сваих матуль.."
Это рептилия(пресмыкающиюся),черепаха, как другие рептилии, откладывает яйца, но это не птица.
Перевернешь? Надеюсь подойдет)
Хлестаков был хитрым и недоверчивым человеком. Он обманывал всех чиновников и пользовался шансом.
«ЖИТТЯ — ЦЕ СОН» АНАЛІЗ «Життя — це сон» — п’єса іспанського драматурга Педро Кальдерона де ла Барки, написана в 1632—1635 рр. «Життя — це сон» аналіз твору Жанр «Життя — це сон»: Свій твір Кальдерон називав «комедією», хоча так його можна назвати лише умовно. Провідний мотив твору «Життя — це сон»— трагічний хаос життя, неможливість протистояти долі і небажання миритися з цим. Ідея твору «Життя — це сон» — гірке розчарування. Композиція «Життя — це сон» «Життя — це сон» — п’єса з трьох «хорнад» (дій). Слово «хорнада» має іспанські корені і позначає «життєвий шлях людини, пройдений за день». Художній час драми якраз і складається з трьох днів: в перший (Сехисмундо — в’язень у в’язниці) — відбувається розстановка героїв на конфліктних позиціях, у другій (Сехісмундо- принц в палаці) — напруга досягає кульмінації, в третій (Сехисмундо — ув’язнений і майбутній король) — відбувається розв’язка. Три хорнади стають в п’єсі і трьома етапами дорослішання людської душі