Қалада өте үлкен өзен бар.Астана әдемі қала.Бізім қалада ойын орталығы бар,мен тау көрдім,
Мағжан – өз жерін де, өз тегін де мадақтаумен өткен, өмірдегі азаматтық орнын ақтауға ұмтылған, асыл маржанға теңелген сұлу лирикалық жырларымен оқырманын еліткен халқының дара перзенті. Мағжан поэзиясының тіл кестесі, лирикасындағы нәзік сезім мен терең ой тоғысы ерекше ілтипатқа бөленген ақын. Мағжан поэзиясы – одан рухани азық алып, жандүниеңді байытып, өмір құбылыстарына деген көзқарасыңды кеңейтіп, қоршаған ортаның қыр-сырын түсінуге көмектесетін көркем дүние. Мағжан – сыршыл да өршіл маржан жырларының құдіреті арқылы өзінің бүкіл болмысы мен поэзиясының ерекшелігін танытып кеткен ұлы ақын. Құбылмалы өмір күйінен өз әуезін таба білген ақын қашанда тек ұлтының керегін іздеп, мұңы мен зарын жоқтауға, қуанышын көркейтуге, жаманын жасырмай, жақсысын асырмай жырлауға берік бекінген. «Мақсаты тіл ұстартып, өнер шашпақ» болған ұлы ұстазы Абайша бар мақсаты ұлтының азаттық пен бостандыққа қол жеткізуі болған. Мағжанның алғаш жарық көрген өлеңінің өзінен-ақ ақынның кейінгі ұлы мақсаттары көзге шалынды. Тұтасымен алғанда Мағжан өлеңдері қазақтың сөз өнері үшін жаңа дүние. Ақын өлеңдерін оқи отырып, оның түйсіну, қабылдау қабілетінің айрықша мол, әрқилы екенін аңғарасың, терең эстетикалық талғамды сезінесің. Біз Мағжанды сыршыл ақын дегенімізде, көбіне оның махаббат, сүйіспеншілік тақырыбына жазылған өлеңдері төңірегінде ой қозғап келеміз. Бірақ азамат ақын бұл тақырыптағы өлеңдерінде де азаматтық жүкті алға қояды. Біршама өлеңдерінде ол махаббат, сезіміне тән азығы емес, жан азығы ретінде қарайды. Ұлы күрестер жолында бойға қуат күш берер рухани азық деп біледі. Ұлы сезімнен жаны гүлденген ақын ұлты үшін күреске нық сеніммен қадам жасайды.
Сен жазды калай откиздин соны жаз
1) шынтақтарды: олар көршіге үстелге деген қоймаппын помешать біл-, да және көп жерді қарызға алады. Өте ерсі орындықта шайқал-.
2) толық ауызбен сөйлеспеппін - прожуй және жұт-, кейін айт-, тамсанбаппын - дыбыссыз толық ауызбен сөйлеспеппін жеуге тырыс-.
3) чтобы бол- оңайырақ шайна- - аса кесек-кесек тілімдерді тістеп алмаппын.
4) клади тәрелкеге столько ас, неше жей аласың.
5) қолды және еріндерді майлықтармен үйке-, не арада коем уақиғада қолмен, дастарқанмен, әлде киіммен.
6) егер саған байқап көру захотелось әртінде от сенің болатын әлдеқайдағы табақты, арқылы барлық үстелді оған деген созылмаппын, ал сыпайы жұқтыр- өтініш жаса-.
7) ортақ ыдыстан асты өзі қасықпен әлде шанышқымен, ал ана бас-, не ортақ табақта болады