Отбасы1<span> - 3 буын, от - тұйық; ба, сы - ашық. </span>
<span>О - дауысты, жуан, ашық, еріндік; </span>
<span>т - дауыссыз, қатаң; </span>
<span>б - дауыссыз, ұяң; </span>
<span>а - дауысты, жуан, ашық, езулік; </span>
<span>с - дауыссыз, қатаң; </span>
<span>ы - дауысты, жуан, қысаң, езулік. </span>
____________________________
<span>Сөзде 6 әріп, 6 дыбыс бар. </span>
<span>Берiк физикалық денсаулық - адамды бақытты тұрмыстың сөзсiз шарттардың бiрi. Денсаулық адам табиғаттан бередi және, тек оны жоғалтып түсiнедi, бәрi қаншалықты қажеттi емес онда, өмiрде ол үшiн басты болатын: ақша, жетiстiк, қатынас.</span>
<span>Ғалымдарды сақтандырады: қорқытумен украиндiктерiн денсаулық. Ең қорқынышты және қауiптi аурулары олардың шабуылдайды, бiздiң отандастар мың өз зиян кешетiн өмiрдi болжам бере алмаймыз. Ғалым дәл осылайларды Украинасы халықты ара-арасынданың спидының таралуын жылдамдық арналған мест озып келе жатқан әлемнен бiр алғанын сөйлейдi. Медиктердi iстей алмайды не сақтау, не ауруға бұдан жазу. Және әр адам денсаулық ар жағында өз меншiктi жауап беруге үйретуi керек.</span>
<span>Әрине, - Бiзге барлық самое өмiрде адам мүмкiн ие болған қымбат белгiлi,- денсаулық, бұл. Адам ие жақсы денсаулық бұл сыйлыққа құдайға алғыс айтуы, мұра бойымен өз денсаулық беретiн өз ата-аналарға алғыс айтуы, бұл сыйлық сақтауы керек және онының өз балаларына беру.</span>
Жеміс- 2 буын , же-міс
ж- д/з,ұян
е-д/ы,жінішке,езулік,ашық
м-д/з,үнді
і-д/ы,жінішке,езулік,қысаң
с-д/з,қатаң
-----------------------
Сөзде 5 дыбыс,5 әріп
Алдаркосе. жарменкеден келе жатканда бир уры оны корип,кез келген адам не болса соны сатып алады,бирак оны уйине калай жеткизесин соны корейик.Уры койын урлайды.Алдаркосе аппак койым кайда деп,мундамысын дейди де койын издеп кеткенде уры онын аты мен сыйлыктарын алып кетеди.Алдаркосе ангал басымай недеген ангал едим журттын бари базарга барды деп алдымнан шыгады деп келе жатканда алдынан уры шыгады.Неге кайгырып келесин деп сурап,сенин атын мен козынды колдин аргы басынан кордим деп оны алдап киимин алып кетеди.Алдаркосе келе жатып кудыкка карап турганда уры не болды деп сурайды.Алдар кудыкка мойнындагы гаухар тасы бар алкасынын тусип калганын айтады.Уры оган мен алып берейин деп туседи сол кезде Алдаркосе оны кудыкка тастап жибереди.Менен алган заттарымды кайтармасан шыгармаймын дейдиуры кайтарам деп айтады.Сол кезде Алдар ауыл тургындарын шакырып адик уры осы деп оны ауылдан куып жибереди содан кейин уры ауылга жоламайды.Алдаркосе болса озинин атына минип кете береди.
Мүшәйра - ежелден қазақ жыршылық өнерінің қайнар көзі. Халық өз арасынан болашақ би-шешендерін осындай сындар арқылы талантын шыңдап, озық ойлысын марапаттап отырған. Осындай мақсатпен үстіміздегі жылғы қазан айының ортасынан бастау алған көсемсөз сайысы 2011 жылдың 1 желтоқсанында Қазақстан Жазушылар Одағының мәжіліс залында мәреге жетті.
«Тәуелсіздік бастауы - Желтоқсан» аттыРеспубликалық жыр-мүшәйраның ақтық сынына көрермен өте көп жиналды. Бұл мүшәйраның басты тақырыбы әрі ерекшелігі - Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 20 жылдығы мен Тәуелсіздік қарлығашы - Желтоқсан көтерілісінің бағасы мен маңызы ашып көрсету болды.
1986 жылғы 16-18 желтоқсандағы қазақ жастарының көтерілісі - қазақ халқының тәуелсіздігі жолындағы сан ғасырлық күрестің ең нәтижелі де салмақтысы болды. Дәл осы күндер, қазақ халқының егемендігін еңсеруде, тәуелсіздігін өз тұғырына қондыру жолында темірқазық болды және өз намысын ешбір жанға ешқашанда таптатпайтынын дәлелдеді. Желтоқсанның ызғары Алматыдан бастау алып, сол кездегі Қазақ КСР-нің облыс, аудан, ауыл жастарының, көрші өзге де мемлекеттер жастарының қолдауына ие болды. Бұл КСРО-ның тоталитарлық режиміне, аз ұлттарды жоюға бағытталған жымысқы саясатына қарсы ең алғашқы ашық қарсылық әрі билікке соққы болғанын айту парыз. Себебі, осы оқиға Бакуде, Вильнюсте, Тбилисиде, Мәскеуде және өзге де ірі қалалардағы толқуларға ұласып, соңында алып тоталитарлық империяның құлауына алып келді. Тарихи мәні мен геосаяси жағынан алғанда «желтоқсандықтар» көтерілісі, 1956 жылғы Будапешт оқиғасы, 1968 жылғы Пражск көктеміне ұқсастығы бар. Сондықтан да бұл көтеріліс тек қазақ жастарының ғана емес, қазақстанды мекен еткен өзге де ұлт өкілдерінің еркіндігіне алып келген ортақ жеңіс. Еркіндік, теңдік, сыйластыққа негізделген бірнеше жаңа тәуелсіз мемлекеттердің құрылуына түрткі болды.
Бүгінде Қазақстан - мықты әлеуетті, ұлттық экономикасы мен өз азаматының әл-ауқаты дамуы үшін мүмкіндігі бар әлемдік қоғамдастықтың толық құқылы мүшесі. Жоғарыда айтылған тарих жылнамасы мен оқиғалар желісі мүшәйраға қатысушы үміткерлердің өлеңдеріне арқау болды. Шараның ұйымдастырушылары болып «Ұлы дала» Республикалық қоғамдық бірлестігі мен «Тарихи әділеттілік» Республикалық қоғамдық комитеті шықты.
Байқауға 2011 жылдың 20 қазаны мен 20 қарашасы аралығында елімізден және көрші мемелекеттерден 100-дің үстінде шығармалар қабылданды. Қатысатын ақындардың жасына шек қойылмады. Мүшәйраға бұрын жарияланбаған өлеңдер ғана қабылданды.
Мүшәйраның қазылар алқасына елге танымал белгілі мәдениет саласының өкілдері Бақытжан Момышұлы, Темірхан Медетбек, Ибрагим Исаев, Қазыбек Иса, Айдос Сарым және Ғабиден Жәкеев кіріп, жеңімпаздардың есімін жария етті.