Я казахский не знаю, но что такое склонение знаю:
Имена существительные женского, мужского рода с окончаниями
<span>-а, -я в И. п. ед. ч. относятся к 1 склонению: </span>
<span>зима, земля, юноша, дядя. </span>
<span>Имена существительные мужского рода с нулевым окончанием, </span>
<span>среднего и мужского рода с окончаниями -о, -е в И. п. ед. ч. относятся ко </span>
<span>2 склонению: </span>
<span>стол, дождь, яблоко, поле, домишко, подмастерье. </span>
<span>Имена существительные женского рода с нулевым окончанием и </span>
<span>имеющие мягкий знак на конце в И. п. ед. ч. относятся к 3 склонению: </span>
<span>радость, ночь, рожь, мышь, тень. </span>
<span>Чтобы узнать склонение имени существительного в предложении, </span>
<span>нужно его поставить в начальную форму – И.п. ед. ч. По роду и окончанию определить склонение. </span>
<span>Запомните! У существительных, имеющих форму только </span>
<span>множественного числа, склонение не определяется: </span>
<span>сани, ворота, дрова. </span>
<span>Обратите внимание, как образуется форма родительного падежа </span>
<span>множественного числа у некоторых существительных 2-го склонения. </span>
<span>Нулевое окончание: сапог, солдат, чулок, валенок, блюдец, полотенец. </span>
<span>Окончание -ов, (-ев): носков, гектаров, граммов, щупальцев, болотцев. </span>
<span>Окончание -ей: коленей, лагерей, якорей. </span>
Салем.
Салем Досым
Калайсын?
Жаксы. озинин калын калай?
оте керемет
кайдан келе жатырсын?
мен магазинан келе жатырмын..
сен кайда бара жатырсын??
мен уйге..
жарайт жолын болсын)
Абай лексикасы<span>Абайдың Мәскеудегі ескерткіші.
Толық мақаласы: Абай лексикасы</span>Абай тілінің негізі қазақтың жалпы халықтық сөйлеу тілі мен ауызша әдеби тілі болғандықтан, оның лексика-фразеолия қазынасы тегі жағынан, ең алдымен, қазақтың төл сөздерінен, одан соң шағын мөлшерде араб-парсы және орыс сөздері қабатынан құралады. Өз тұсындағы қазақ қоғамының саяси-әлеуметтік, мәдени-экономикалық күй-жағдайына орай қазақ лексикасында болған өзгеріс-жаңалықтарды Абай тілі айқын көрсетеді. Мысалы, кейбір атаулар ескіріп, қолданыстан шыға бастаса, Абай ондай сөздерді көбінесе көнені суреттеу үшін немесе образ үшін пайдаланады.Хан, уәзір, аламан, абыз, жылыс, тоғыс, наурыздама сөздері көбінесе Қара-сөздерінде тарихты баяндайтын тұстарда қолданылады. Ал өмірге келген жаңа атауларды жатсынбай қабылдап, өзі де бұларға қоса жаңаларын жасайды (қ. Жаңа сөздер). Абай шығармаларының тақырыбына орай төл лексиканың ішінен этнографизмдерді де (шілдехана, үш тоғыз, қынаменде, ақшомшы, ықтырма, күзеу т. б.), кене киім-кешек, сауыт-сайман, құрал-жабдық атауларын да (дәндәку, жарғақ шалбар, пыстан, шақпақ, шөншік, дулыға, шарайна т. б.) пайдаланады. Сондай-ақ сыртқы тұлғасы жағынан көнерген сөздерді (мыс, Ұлы дегеннің орнына улық, кіші сөзінің орнына кішік, тураның орнына туғры тұлғалары) ұйқас құрау, мағыналық реңк үстеу сияқты белгілі бір мақсатпен қолданады. Дегенмен, Абай тұсында бірқатар сөздердің кенеру дәрежесі қазіргі көздегіден әлдеқайда солғындау болғаны байқалады. Мысалы, ағайын, туысқан мағынасындағы қарындас сөзі, ел, жақын және жат, алыс семантикалы алаш, әскери мағынасындағы қол сөздерінің әлі де осы ұғымдарда еркін және жиі қолданылғандығын сол көзеңдегі қазақ әдеби тілі де, Абай тілі де көрсетеді. Қоғам өмірімен етене қабысқан тіл, әсіресе, оның лексикасы сол қоғамның әр кезеңдегі тыныс-тіршілігіне орай өзгеріп отырады, яғни бірқатар сөздердің мағыналары ауысады, бірсыпырасы терминдік дәрежеге кетеріледі, енді бір алуанының қолданылу жиілігі артады. Бұл процеске қалам қайраткерлері белсене қатысады. Осы ретте Абайдың еңбегі көзге түседі.<span>Араб және парсы ықпалы:</span>
Бала жеті толады. Ата анасы баланы мектепке береді .Баланың мектепке баруы үлкен куаныш Сондықтан ата анасы Тілашар тойын жасайды Тойға туыстар көршілерін жиналады Олар артты болсын дейді Балаға əжелер мен аталар бата береді