Первая строчка
тәжірбиміз-4б.
1)312
2)14325
3)4312
4)1324
5)41235
вроде бы так.
Идешь ничего не зная
берешь часть
даже когда повзрослеешь
остаешься должен
Менің отбасым қонақжай."Қонақ келсе құт, келмесе жұт"- дейді халқымыз.Біз тек мерекелерде ғана емес,әрқашан қонақ күтуге әзірміз.Өйткені менің ата-анам ақ көніл,,ашық жаркын адамдар,келген қонақтарға ет асып шығарып саламыз,мейлі ол таныс болсын немесе алыстан шаршап жөн сұрап жүрген кісі болсын.Мен ата-анамның осы қасиеттерін бойыма сіңіруге тырысам
Зар Заман Ақындары<span> – қазақ әдебиеттану ғылымына алғаш рет (1927) </span>М.Әуезов<span> енгізген термин, </span>зар заман<span> кезеңінде ғұмыр кешіп, отарлық езгіге түскен қазақ халқының тағдырын мұң-зармен жырлаған ақындар шоғыры. Зар заман ақындары шоғырының белгілі өкілдері: </span>Дулат Бабатайұлы<span>, </span>Шортанбай Қанайұлы<span>, </span>Мұрат Мөңкеұлы<span>, </span>Әбубәкір Кердері<span>, </span>Албан Асан<span>, т.б. Әуезов Зар заман ақындары дәуірін Абылай хан тұсынан Абайға дейінгі жүз жылға ұластырып, </span>Нарманбетпен<span> аяқтайды. </span><span>Зар заман ақындары тұсынан қазақ әдебиеті жазбаша сипат алатынын атап көрсетеді. Дәстүрлі қазақ қоғамындағы бұрынғы қалыптасқан құндылықтардың өзгеруі, елді басқару жүйесінің басқа сипатқа ауысуы, отаршылдықтың белең алуы, халықтың қатты күйзелуі Зар заман ақындарын тарих сахнасына шығарған. Зар заман ақындары халқының жай-күйін ойлаған ұлт қайраткерлері ретінде танылды. Олардың шығармалары халықтық салт-дәстүрлерді қаймағы бұзылмаған қалпында сақтауға, ұлттық болмыс-бітімнен ажырамауға үндейді.</span>