1)Прилелей же, господин, моего милого ко мне,
чтобы не слала я к нему слез
на море рано.
2) В Путивле плачет Ярославна.
Дійсно, Воланд захоплює читача своєю шляхетністю. Він пробачає й розуміє людей, яких споганило житлове питан-
ня, не заздрить протилежній стороні, спокійно й розсудливо , без зайвої жорстокості, робить те, що повинен робити. Чому? Мабуть, тому, що людей більш не треба спокушати, вони згодні майже на все заради того, щоб хоч трохи покращити чи збагатити розвагами своє життя. Що тут робити темній силі, коли мешканці Москви вже самі обрали суєти, дурість і самовпевненність? Воланд навіть зробив спробу довести існування Бога, але самовпевнені "фарисеї-"літератори навіть не слухали його. Як тоді , коли не чули вмовлянь Понтія Пілата.
Воланду залишилося "вмити руки" й спостерігати за подіями, отримуючи задоволен-ня.
Та духовна та інтелектуальна темрява , що володіла серцем та розумом народу , перебільшила все , що хотів би та міг би зробити спокусник.
Пилип Швайка Василь Байлемів Мацик Левко Заярний Володко Кривопичко Лесь Одуд Тиміш Перепічка Штефан Вирвизуб Демко Дурна Сила дід Кібчик
План до 9 розділу "Роксоляни"
1. Популярність Настуні серед усього гарему.
2. Уособлення матері султана в образі Роксоляни.
3. Складність вибору Султана між релігією Настуні.
4. Зустріч і розмова Настуні з отцем Іваном.
5. Мрія Настуні поїхати на (святу) гору Афон.
Вибiр.
Буває тiльки один
Вчить,допомагає
Ми робимо його по рiзному
<span>Хто як.</span>