Нерозлучні друзі Митько та Сергійко. Хлопчики не дуже успішно зкінчили 5 клас і перйшли у 6. На літні канікули вони отримали завлання зібрати гербарій, але й не збиралися цього робити.
У вересні хлопчики найшли вдома якийсь гербарій, підписали його і здали. Як виявилося, цей альбом старший брат Митька взяв у приятеля, а той теж взяв його на роботі на два дні. Був великий скандал, Митькові дісталося від брата , а в школі вчителька ще довго згадувала цей випадок.
У дружбі двох хлопчиків Митько верховодив. Це саме він придумав поїхати на канікули до бабусі, він приготував цілу промову, яка мала переконати батьків відпустити їх у село. Митько показав Сергійкові озеро і запропонував залишитися вкурені в лісі на ніч. Сергійко спокійніший, він підтримує всі ідеї свого друга і допомагає реалізувати їх.
Митько та Сергійко міські жителі, їм треба було виявити неабияку відвагу, щоб залишитися вночі в курені біля озера. Серед лісу, за три кілометри від села хлопчики відстежували чудовисько, чергували біля вогнища. Звичайно ж, вони боялися невідомих нічних звуків, але підтримували одне одного і не кидали в біді.
Митько і Сергіко ніколи не сварилися, хоча іноді між ними виникали непорозуміння. Якось хлопці нагадали один одному про їхні проблеми в школі: про Сергійкову трійку з фізкультури, про сині листочки в альбомі Митька. Але не дуже приємна розмова закінчилася тим, що хлопці розсміялися, і настрій для сварки одразу зник.
Ответ:Мойсей - єврейський пророк.
Він прагнуврозбудити духовнi сили народу, щиро вірячи у велич власноï мiсiï.
Мойсей дуже любив свій народу.Але після вигнання Мойсея з табору,він
втрачає вiру в священну iдею.
В образi Мойсея поєднанно земне i вiчне. (Образ Мойсея приваблює людство
силою духу, невгасимою любов'ю до рiдного народу.)
Объяснение:
1.Сіроманець - найкращий вовк. 2. У лісі. 3. У воді. 4. Лють Чепіжного. 5. Збори у конторі. 6. Великий вертоліт. 7. Сашко не пішов до школи. 8. Зустріч із Сіроманцем. 9. Нове житло вовка.
Вроде кратко:)
Василь Іванович Голобородько - член Національної спілки письменників України з 1988 р. - народився 7 квітня 1945 року в селі Адріанополі на Луганщині.
Середню школу-інтернат закінчив у 1963 році. У 1964 році вступив до Київського державного університету ім. Тараса Шевченка на філологічний факультет, але в 1965 році був змушений покинути університет. У 1966 році Голобородьку вдалося відновитися на навчання в Донецькому університеті, звідки на початку 1967 року він був відрахований за наказом ректора з формулюванням мотиву "за дії, несумісні зі званням радянського студента". Василь Голобородько поширював у Донецькому університеті серед студентів роботу І. М.Дзюби "Інтернаціоналізм чи русифікація", яка тогочасною владою вважалася націоналістичною та антирадянською.
Від 1968 до 1970 року перебував на військовій службі у будівельних загонах Далекого Сходу. Потім працював на шахті та в радгоспі села Адріанополь.
У 1963 році почав друкуватися в республіканській пресі, але перша його поетична книжка "Летюче віконце" була знищена органами державної безпеки колишнього СРСР. У 1969-1986 роках твори Василя Голобородька перестали друкувати в Україні через існуючу офіційну заборону влади на друкування його творів та публічне згадування прізвища поета у засобах масової інформації.
1970 року у видавництві "Смолоскип" (Париж-Балтимор) вийшла друком книжка віршів поета під назвою "Летюче віконце", яка складалася із чотирьох окремих збірок.
В Україні перша збірка поета "Зелен день" надрукована київським видавництвом "Радянський письменник" лише в 1988 році, за яку В.Голобородько був відзначений літературною премією ім. Василя Симоненка.
У 1990 р. виходить збірка "Ікар на метеликових крилах", у 1992 р. - збірка "Калина об Різдві". За ці дві збірки в 1994 р. В. Голобородька відзначено найвищою в Україні літературною нагородою - Національною премією ім. Тараса Шевченка.
У 1999 році з друку вийшла поетична книжка під назвою "Слова у вишиваних сорочках". Через три роки в харківському науковому видавництві "Акта" вийшла друком книжка "Українські птахи в українському краєвиді", а видавництвом "Альма-матер" ЛНПУ ім. Тараса Шевченка підготовлена до друку книга "Посівальник".
<span>До 2001 р. Василь Голобородько проживав у селі Адріанополі, тепер - живе в м. Луганську. Вищу освіту здобув у Луганському національному педагогічному університеті ім. Тараса Шевченка. У 2002 р. отримав звання магістра за дослідження семантики українських казок.</span>
Кобзар є важливою частиною нашої культури. Було-б непогано відновити кобзарство в наш час в сучасній формі для того щоб привити молоді любов до нашого історичного мистецтва