Алматының алмалары дәмді сырты қызылдау. Дубай қаласының ғимараттары тым биік. Мен улкеен азамат боламын. Киімдерім дымқылдау болып қалыпты. Тағамның тұзы тым ащылау екен. Біздің ауылдың таулары биіктеу көрінеді.
1) өткены бала келды де,арамшөпты жулып тастадв
2) откены жанына арамшөп өсып алды
3)Жабыркама, сабыр ет! Адамдар оны "арамшөп деп" атайды. Быр басынан басканы ойламайтын жауз шөп.Алы-ак кутыламыз
4)"Жаксы сөз-жарым ырыс"деген гой.
<span>Менің ойымша, мақсатқа ұмтылыс - адамның оң сапасы, оған кедергілерді еңсеруге және өз мақсатына жетуге көмектеседі.
Барлық адамдар бірыңғай және мақсатсыз бағдарланған болып бөлінеді. Өмірде ерік-жігері бар, нәтижеге жетуді қалайтын адамдар көбіне жеңеді. Тіпті бұл адамдар ерекше талантты емес. Адамдар талантты, тіпті тамаша, бірақ үнемі еңбекке үйренбейді, олар өздерін үстемдікке үйренбейді, өз істерін жиі қиындықтармен ғана кездестіреді.
</span>
<span>Дәлелдеу ретінде А.Драбкинаның мәтінінен мысал келтіреміз. Осылайша, Зоя өз балалық шағында хореографиялық айналымға түсуді қаламады, себебі оның аяғындағы қиындықтар. Бірақ бұл кейіпкерді тоқтатпады, ол өзі би биледі. Ол театр институтына келгенде, ол соншалықты бейнеленген, ол қабырғаға көтерілуге тырысып, емтихан қабылдаушылар түсінді: оны алуға болмайды. Оның өмір туралы негізгі сөздері: «Мен әрқашан би билгім келді!»
</span>
<span>Мақсаты үшін тағы бір мысал Л.Н. Толстойдың Филипп. Автор кішкентай баланың шын мәнінде қалай үйренгісі келетінін көрсетеді және бұл тілекке ананың тыйым салуымен де, балаға мектептегі шабуыл жасаған зұлым иттермен де, ең алдымен қатаң оқытушымен де тоқтамайды. Филиптің шынайы тілегін білгісі келгендіктен, оқытушы ақырында оған үстелге отыруға мүмкіндік береді және баланың анасын оны мектепке жіберуге рұқсат етеді. Осылайша, бала үшін үлкен кедергілерді жеңе отырып, Филипо өз қолына жетеді, адалдықтың орындалуы оны бақытты етеді.
</span>
<span>Қорытындылай келе, мақсаттылық адамның қиындықтармен күресіп, қалағанына жетуіне мүмкіндік беретін өте маңызды адамгершілік сапасы деп айтуға болады.</span>
Сын есімнің сұрақтары: қандай? қай?
Эстрада ұғымының нышандары ертеде қалыптаса бастағанын байқауға болады. Осыған орай қазақ эстрадасын үш түрлі тарихи дәуірге жіктеуге болады: 1) Қазан төңкерісіне дейінгі кезең. Оған 18 – 19 ғ-да өмір сүрген күлдіргі өнерпаздар жатады. Олар әжуа, қалжың, шымшыма, сықақ, тапқырлық арқылы адам бойындағы қулық, сараңдық, іштарлық, күншілдік секілді жағымсыз қасиеттерді әшкерелеп, жұртшылыққа ән-өлең, айтыс үлгісінде жеткізіп отырған. Ел арасындағы той-жиындарда танылған сондай шаншарлар – Айдарбек, Күндебай, Текебай, Тонтай, Торлықбай, т.б. 2) 20 ғ-дың бас кезіндегі қазақ эстрадасы – жаңа құбылыс болды. Бұл кезеңде көпшілікке арналған әндерді шығарушы авторлар мен орындаушылар қалыптасты.