Ответ:-Себебі өмір саған осы жарықтықта 1 рет қана беріледі.
-Бұл өмірде өкінішсіз,артыңда ұрпақ пен мұра,өзіндік із қалдырып
кету.
-Адам өзінің өмірін сақтап қалу үшін алғашқы медициналық көмек қолын созуды білгені дұрыс,одан бөлек,өмірге қауіп төндіретін заттардан аулақ жүру қажет.
-Бұны білгеннің еш залалы жоқ,себебі өмірде барлық жағдай болып қалуы мүмкін.
Объяснение:
Қызымыз сонау Ақтөбеге шығып, өрісіміз де кеңейді.
Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады: біреуі - ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Бұлар - тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ үй бола алмайды. Һәм өзі өспейді, қуат таппайды. Біреуі - білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?» деп, «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі - жан құмары, білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен деген.
Дүниенің көрінген һәм көрінбеген сырын түгелдеп, ең болмаса денелеп білмесе, адамдықпен орны болмайды. Оны білмеген соң, ол жан адам жаны болмай, хайуан жаны болады. Әзелде құдай тағала хайуанның жанынан адамның жанын ірі жаратқан, сол әсерін көрсетіп жаратқаны. Сол қуат жетпеген, ми толмаған ессіз бала күндегі «бұл немене, ол немене?» деп, бір нәрсені сұрап білсем екен дегенде, ұйқы, тамақ та есімізден шығып кететұғын құмарымызды, ержеткен соң, ақыл кіргенде, орнын тауып ізденіп, кісісін тауып сұранып, ғылым тапқандардың жолына неге салмайды екеміз?
Сол өрістетіп, өрісімізді ұзартып, құмарланып жиған қазынамызды көбейтсек керек, бұл жанның тамағы еді. Тәннен жан артық еді, тәнді жанға бас ұрғызса керек еді. Жоқ, біз олай қылмадық, ұзақтай шулап, қарғадай барқылдап, ауылдағы боқтықтан ұзамадық. Жан бізді жас күнімізде билеп жүр екен. Ержеткен соң, күш енген соң, оған билетпедік. Жанды тәнге бас ұрғыздық, ешнәрсеге көңілменен қарамадық, көзбен де жақсы қарамадық, көңіл айтып тұрса, сенбедік. Көзбен көрген нәрсенің де сыртын көргенге-ақ тойдық. Сырын қалай болады деп көңілге салмадық, оны білмеген кісінің несі кетіпті дейміз. Біреу кеткенін айтса да, ұқпаймыз. Біреу ақыл айтса: «Ой, тәңірі-ай, кімнен кім артық дейсің!» - дейміз, артығын білмейміз, айтып тұрса ұқпаймыз.
Көкіректе сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр көзбенен көрген біздің хайуан малдан неміз артық? Қайта, бала күнімізде жақсы екенбіз. Білсек те, білмесек те, білсек екен деген адамның баласы екенбіз. Енді осы күнде хайуаннан да жаманбыз. Хайуан білмейді, білемін деп таласпайды. Біз түк білмейміз, біз де білеміз деп надандығымызды білімділікке бермей таласқанда, өлер-тірілерімізді білмей, күре тамырымызды адырайтып кетеміз.
Зарин Калкаман Айымгазюлы родился 2 января 1978 года в селе Архат Абайского района Восточно-Казахстанской области.
В 1998 году окончил Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева.
С 1998 по 2008 год - преподаватель кафедры социально-гуманитарных наук Каз НМУ.
2012-2014. - Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева, магистр исторических наук.
В 2014-2015 - советник ректора Евразийского национального университета им. Л.Н. Гумилева.
За период 2013-2015 годов - Лидер политико-социального ток-шоу «Не поздно» на телеканале «Астана».
С 2008 года - старший преподаватель кафедры истории Казахстана Евразийского университета им. Л.Н. Гумилева.
С 2016 года он является руководителем дискуссионного клуба «Атамекен», созданного Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан «Атамекен».
С 2016 года национальный канал «Казахстан» является движущей силой познавательной программы «Ойтолгау».
2012 является членом Союза писателей Казахстана.
2015 член Народно-демократической партии "Нур Отан".