1.Өнер - алды қызыл тіл.
2.Үй ішінде кісі бар,әр нәрсемен ісі бар.
3.Мал аласы сыртында,адам аласы ішінде.
4.Адасқанның алды жөн,арты-соқпақ.
5.Бала-артта қалған із.
Қол- түбір,өнер- 2түбір, мен- көмектес септік, зат есім, біріккен сөз;қошқармүйіз- зат есім, біріккен сөз, қошқар-1 түбір, мүйіз-2 түбір;Түйе- 1 түбір, табан-2түбір зат есім ,біріккен сөз; ою - 1түбір, өрнек-2 түбір, тер- көптік жалғау, ді-табыс септік, зат есім , қос сөз.
Омоним- жазуылуы бырдей айтылуы бырдей бырак магыналары баскаша создер.
мысалаы: кара- тус, кара- мынаган кара. Бас-адамнын басы, бас-аягынды бас,
Қазақ халқының ұлттық киімдері<span> – киім үлгілері. </span>Этникалық, экономиялық<span> және климаттық жағдайлар ескеріліп, ежелгі дәстүрлер бойынша тігіледі. Қазақтарда ішкі, сырттық, сулық, бір киер, сәндік және кейбірінде салтанат-ғұрып киімдері болады. Бір киер киім деп қымбат маталардан әшекейлеп тігілген, той-думандарға, жиындарға барғанда, жат елге сапарға шыққанда киетін сәнді киімдерді атаған. </span>Қазақ<span>салтында ер жігіт егеске түсерде, соғысқа барарда киімдердің ең жақсы, таңдаулысын киген. Ішкі киімдері: </span>көйлек<span>, </span>дамбал<span>, </span>желетке<span>, </span>кәзекей<span>; сырт киімдерге: </span>шапан<span>, </span>күпі<span>, </span>кеудеше<span>, </span>тон<span>, </span>шидем<span>; сулық киімдерге: </span>шекпен<span>, </span>қаптал шапан<span>, </span>кебенек кенеп<span>, </span>сырттық<span> жатады (қазақ Киім). Киім мәуітіден, жүн және жібек матадан, киізден, аң терісінен тігіледі. Қазақтар құланның, ақбөкеннің, жолбарыстың, жанаттың, бұлғынның, сусардың, ақ тышқанның терілерін ерекше қымбат бағалайды. Бұл аңдардың терілерінен тондар тігілді. Астарына құнды аң терісі салынған тон – ішік деп аталды. Осы аң терісіне сәйкес </span>бұлғын ішік<span>, </span>жанат ішік<span>, </span>қасқыр ішік<span>, </span>күзен ішік<span> болып бөлінеді. Ішіктердің сыртын </span>шұға<span>, </span>мәуіті<span>, </span>үш топ барқыт<span>, </span>атлас<span>, </span>көк берен<span>, </span>манат<span>, </span>қырмызы<span>, </span>торғын<span>, </span>ләмбек<span> сияқты бағалы ширақы маталармен тыстаған. Ішіктер кейде әдепті, оқалы, шет-шеті жұрындалған қайырма жағалы болып тігілген</span>атады (қазақ Киім). Киім мәуітіден, жүн және жібек матадан, киізден, аң терісінен тігіледі. Қазақтар құланның, ақбөкеннің, жолбарыстың, жанаттың, бұлғынның, сусардың, ақ тышқанның терілерін ерекше қымбат бағалайды. Бұл аңдардың терілерінен тондар тігілді. Астарына құнды аң терісі салынған тон – ішік деп аталды.
Ответ:
1840 жылдың қысы қатты болып, малға жұт қаупі төнеді. Тәттімбет ауылы көршілес елден қыстап шығуға жер сұрап алады да, сол маңға қоныстанады. Бауырлас ел де ағайындарын ықыласпен күтіп алады. Өз араларында көңілді кештер құрып, жүдеу көңілдерін көтереді. Тәттімбеттің де елге танылып, аты шыға бастаған кезі еді. Күй шерткенімен қатар, халық ән-күйін, қисса-жырларын суша ағызады. Сері жігітті жұрт төбесіне көтереді. Ауыл тойлары Тәттімбетсіз өтпейді. Осылай серілік құрып жүріп, бір ауылға ат басын тірейді. Үй иесі қонақтарды құрметпен қарсы алады.
Қонақтарға дастархан жайылып, табақ таратылады. Астан кейін жайғасып отырған Тәттімбеттің көзі үйде ілулі тұрған домбыраға түседі. Домбыраны қолына алып, шертіп көрсе, оның теріс бұрауда тұрғанын байқайды. Домбыраны оң бұрап орнына қайта қояды да, жолдастарымен бірге сыртқа шығып кетеді. Біраздан кейін үйге қайта кіріп, домбыраны қолына қайта алса, қайтадан теріс бұрауға түсірілген екен.
Объяснение: