жетеу---жинақтық сан есім
төрт -төрттен--------топтау сан есім
бесінші-----------------реттік сан есім
үштен екі----бөлшектік сан есім
екі жарым---бөлшектік сан есім
алпыс -жетпіс-----------болжалдық сан есім
екеу----------------------жинақтық сан есім
елу бестерде----------болжалдық сан есім
он шақты-----------------болжалдық сан есім
қырық елудей----------болжалдық сан есім
жиырма------------------есептік сан есім
екі бүтін оннан--------бөлшектік сан есім
бес---------------------------есептік сан есім
Пшел дагдарыс одножды по лесу и уведил камень.
Посмотрел он на него и глатнул и помир.
Виводь; не эшь что паполоь
Бірінші байлық – денсаулық дейміз. Бірақ осы сөздің салмағын, жүктер жауапкершілігін көбіне сезбейтін де, мойындамайтын да сыңайлымыз. Айтылған сәтте көңілімізге қонады, құлағымызға жағады. Келісеміз. Сонсоң өзіміз ауа жайылып жүре береміз. Сөйтіп күндердің күнінде бір арылмас дертке шалдығып санымызды соғамыз. "Жалған – ай!” деп көкірегіміз қарс айырылып, өмірден түңіле бастаймыз. "Тәннен жан артық еді, - дейді Абай атамыз - тәнді жанға бас ұрғызса керек еді. Жоқ біз олай қылмады, ұзақтай шулап, қарғадай барқылдадық. Жан бізді жас күнімізде билеп жүрген еді. Ержеткен соң, күш енген соң, оған билетпедік, жанды тәнге бас ұрғыздық, ешнәрсеге көңілмен қарамадық, көңіл айтып тұрса сенбедік. Көзбен көрген нәрсенің де сыртын көргеннен-ақ тойдық…” <span>Тәннен жан артық… Билік жанда ғой. Бірақ ғұмырымыз аз ба, көп пе… кеше, бүгін, шамасы ертең де билік жанда емес тәнде Пендешіліктен тәнді тоғайтып, сөйтіп аурулар қатарын молайтып жүрген жай бар. Тым болмаса, жан мен тән бірлігін, ара қатынасындағы бірлікті неге сақтамасқа? Біреу үшін емес, өзің үшін, отбасың, өзіңсіз толайым болмайтын көкірегің үшін</span>
Ел тарихында өшпес із қалдырған асыл жандарды есте сақтау – біздің
қасиетті парызымыз
Қазақ мәдениетін, әдебиеті мен өнерін дамытуға зор үлес қосып, ел тарихында өшпес із қалдырған асыл жандардың бірі . Шәкен Кенжетайұлы Айманов.
Шәкен Кенжетайұлы Айманов— қазақтың әйгілі актері, режиссер
Спектакльдерде басты рөлдерді шебер орындауымен көпшілік көзіне түседі.Әсіресе оның орындауындағы Ақан сері, Қобыланды, Сатин, Петруччо, Отелло рөлдері ұлттық театр тарихында өшпес із қалдырды.<span>Айманов режиссерлік шығармашылықпен де айналысып, спектакльдер қояды. </span><span> Оның қойған көркем фильмдері: «Махаббат туралы аңыз» (1953), «Алдар көсе» (1965), «Атамекен» (1966), «Найзатас баурайында» (1968).«Біздің сүйікті дәрігер» (1958) мен «Тақиялы періште» (1969) фильмдері ұлттық кино өнерінде комедиялық жанрды дамытудағы соны ізденістерімен ерекшеленді.</span>