Төмен түсті,
енді келеді,
Үйдің алды,
ілгері жүрді,
тұс-тұстан шабуылдады,
анда-санда барады,
әскерше киінеді,
бүгін өтеді.
Мен музейге барамын
Музейде түрлі экспонаттар сақталған
Мына кітап өте әдемі
Мына жерде көне заттар бар
Кітап музейі Алматы қаласында орналасқан
Ол жүз жыл бұрын бар
Әр залға көне кітаптар қойылған
Мұражайда "Алтын адам" шыққан
Жомарт Атымтай — Шығыстың көптеген халықтары фольклорында кездесетін кейіпкер, өзінің қайырымдылығы мен жомарттығына сай аты жайылған, халық жадында құрметпен әспеттелетін адам.
6 ғ-да өмір сүрген деген жорамал бар. Түп-төркіні Тай тайпасының ақыны Хатим ибн Абдаллахқа (Хатим-Тай) саяды. Атымтай Жомарт туралы шығармалар ерте кезден белгілі. Олар сюжеттік, жанрлық сипатына қарай үш топқа бөлінеді:
<h2><u><em>
1-топтағы шығармалар хикаяттық сипатта баяндалады. Онда Атымтай Жомарттың өмірі әңгімеленеді, оның жомарт болу себептері баяндалады.
</em></u></h2><h2><u><em>
</em></u></h2><h2><u><em>
2-топтағы шығармалар — таза қиял-ғажайып ертегілері. Олардың сюжеті бір-бірімен үндес. Мұнда Атымтай Жомарт — асқан бай, таусылмас қазынаның иесі. Оның жомарт болуы осыдан.
</em></u></h2><h2><u><em>
</em></u></h2><h2><u><em>
3-топтағы шығармалар — тұрмыс-салт ертегілері. Бұларда Атымтай Жомарт — келген қонаққа берер асы жоқ, тақыр кедей. Сонда да жомарт болып бейнеленеді. Адамға деген қайырымдылық, сүйіспеншілік — оның ең басты қасиеті екені ашыла түседі. Атымтай Жомарт туралы аңыз-ертегілер негізінен “Мың бір түннен” бастау алады. Қазақ тіліне аударылып, бірнеше мәрте басылған “Мың бір түн” оқиғалары қазақ оқырмандары арасына кеңінен тараған.[1]
</em></u></h2>
Ас- адамның арқауы" деген қазақтың мақалы. Бұл- өте құнды мақал. Өткені денсаулықтың жақсы болуы адамның дұрыс тамақтануына байланысты. Дұрыс тамақтану әсіресе балалар үшін қажет. Дұрыс тамақтану адамның қанын толтырады, күшін арттырады. Ал қаны толық, күші мол адам ыстыққа да, суыққа да шыдамды.
Таңертеңгі, түскі, кешкі тамақты күнде бір мезгілде ішу керек. Күніне төрт рет тамақтанса, тіпті жақсы.
Жайлы жағдайда тамақ ішу қанағат сезім әкеледі. Әрине, дәмді тамақ ішудің ләззатына тым беріліп, оны нағыз мақсат етіп алуға болмайды. Лев Толстой былай жазған: "Қомағайлық өзгелерге елеулі зиян келтірмейтін болғандықтан ғана оны күнә деп санамайды, бірақ ол адамның қасиеттеріне қарсы күнә болып саналады". Ежелгі грек данышпаны Сократтың өзі де: "Біз тамақ ішу үшін өмір сүрмейміз, қайта өмір сүру үшін тамақ ішеміз", - деген екен.
Жаратылыстанудың кафедрасы болмыстың сырының желеуін алдым бізбен приоткрывает, туралы әңгімелейді өмірлік заң - табиғаттың заңдарының тылсымды әрекеттерге, және оның ықпалының. егер сендерді қызықтырып әкетсе, анықтау как, қандай өсімдіктер пайдалы, ал қандай зиянды, қандай тастарды тасу тиіс тап сендерге, келу как зелья, кім сендер айуан-жолдас және алу как философиялық тасты, сол кафедра үшін сендер. егер сендер барлық жанмен к көлге деген тырыссаңдар немесе в орманға, сезу чтобы, туралы неде тастар үндемейді, соң ғаламшардың және жұлдыздың қозғалысымен қара-, тыңда- желдің әндерінің ара листве, жаратылыстану кафедра ол өз есік аш-.