19)D
20)A
23)E
25)A...........
Ассаламу алайкум!Бата деген ол дұға жасау өз қажетімізді Аллаһтан дұға жасап сұрау қазақ халқы бата дейді бата ғибадаттың маңызы Батаны тек Аллаһтан сұрайды өмірден өткен ата баба әруағынан емес немесе Қызыр А.С(Қыдыр А.С)атын қосып бата беру Аллаға серік қосып бата қайыру дұрыс емес. Батаны тек қариялар берсін деген қатып қалған қағида жоқ аузында насыбайы аузына Алланы алмайтын қариядан бата сұрау күлкілі, дұғаның қабыл болуы үш жағдайда болады бірінші сұраған кезде тілектің орындалуы екінші кешігіп орындалуы үшінші қияметте орындалуы,үш адамның дұғасы Аллаһтың қалауымен мүлтіксіз орындалады 1)әкенің перзентіне жасаған дұғасы 2)Мүсәпір жолға шыққан жолаушының дұғасы 3)Мазлұм яғни себепсіз біреуден зиян көрушінің жасаған дұғасы,батаны стаканмен беруде дұрыс емес стаканға орыстың суынан құйып алып бата беретіндер де бар екі жасқа тілек білдіретін, бата қабыл болады пенденің тамағынан арам нәрсе өтпесе тамағымыз арам асқа толып бата берсек ол ешқашан қабыл болмайды.
Ответ:
1-сурет
Объяснение:
Балалар үзіліс уақытында кітапханаға келді.Айнұр мен Дархан кітапханадан жазғы демалыста оқитын қызықты кітаптар таңдап жүр.Олар өздеріне ұнайтын кітаптарды таңдап алып кітапханашыға келді.Кітапханашы оларға кітапты таза ұстаңдар балалар деп ескерту айтты.
Ілімге толса көкірек-авторы Майлықожа Сұлтанқожаұлы
Жанр түрі-толғау-ғибрат,нақыл түріндегі жыраулар поэзиясында жиі кездесетін тақырып.
Идеясы-Өмір-тіршіліктің мәнін талаппен,біліммен,еңбекпен байланыстырады.
Шумағы-20 шумақты өлең.
Тармағы-3-5 тармақты
Бунағы-2 бунақты
Буын саны-7-8 буынды өлең
Ұйқас түрі-ерікті ұйқас.
Қыс
Абай Құнанбайұлы
<span>Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.</span>