А.с.отыру
і.с.отырдың
Б.с.отыруға
Т.с.отыруды
Ж.с.отыруда
Ш.с.отырудан
К.с.отырумен
А.с.дыбыстар
і.с.дыбыстардың
Б.с.дыбыстарға
Т.с.дыбыстарды
Ж.с.дыбыстарда
Ш.с.дыбыстардан
К.с.дыбыстармен
А.с.хат жазу
і.с.хат жазудың
Б.с.хат жазуға
Т.с.хат жазуды
Ж.с.хат жазуда
Ш.с.хат жазудан
К.с.хат жазумен
Ортақ сипатты<span> білдірсе екеуіне жазылады: сақ, бағлан,көкшіл</span><span>доп-домалақ, жасыл,тұп-тұнық, көкала, кішкене ақ, сары, қызыл, көңілді.
</span>
Генийдің өмір жолы әрқашан қиын. Шығармашылық дарынды адам өзінің өмірін және айналасындағы адамдардың, бүкіл әлемнің өмірін түсінуге тырысады. Мұндай адамдар өмір сүрудің, өмірдің және өлімнің мәні туралы философия мәселелеріне тереңірек ену туралы ойлайды. Мұндай адамдар жиі жоғары білімді, олар бітіргендіктен ғана емес, табиғатпен өте ақылға қонымды болғандықтан. Тіпті ежелгі грек пәлсапашылары да былай дейді: «Сендер білесіңдер, соғұрлым көп азап шегіңдер. Шығармашылық адамның өмірі іздестіруге және азап шеккендерге толы және оның өмір салты жеке және ерекше болғандықтан ғана оның көп жақты әлемін түсіну өте қиын. Бұл адамдар басқалардан мүлдем өзгеше.
Егер мен депутат болсам ...
Депутаттарды қазақ халқы тегіннен - тегін "халық қалаулысы" деп атамаған. Яғни, депутаттар халық мүддесін ойлап, солардың сөзін сөйлеп, үкімет пен қарапайым халық арасын байланыстыратын көпір секілді.
Мен депутат болсам, ең алдымен денсаулық сақтау мәселесі мен әлеуметтік өмірді қолға алатын едім. Денсаулық сақтауға келер болсақ, ауруханаларда барлық дәрі - дәрмек пен ем - шараны ақысыз етер едім. Денсаулық адам өміріндегі басты байлық болғандықтан, оған аса көңіл бөлер едім.
Ал әлеуметтік өмір саласына келсек, балалар ойнайтын аула алдындағы барша алаңдарды қазіргі заман мен қауіпсіздік ережелеріне сай етіп, жаңартар едім. Себебі қазіргі кезде көп аула алдында балалар ойнайтын алаң не мүлдем жоқ, не болмаса тым ескірген, денсаулыққа да қауіп төндіреді.
Алдымен осы екі бағытты қолға алып, кейін бәрін жасап болған соң, басқа салаларды да қолға алар едім.
Қазақ халқының салтында үлкенді сыйлау әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата-ананы сыйлау, оларды қадірлеу, ізет көрсету адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа, үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып әдептілік ережелерін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай, ізет көрсете білу, көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу халық дәстүрінде қалыптасқан қасиеттер.
Әдептілік адам бойында бірден қалыптаспайды. Ол - біршама жылдардың, қоршаған ортаның, жақсы тәрбиенің жемісі. Ата-ана өз балалары үшін тәртіптілік пен сыпайылықтың, жарасымдылықтың, қамқорлықтың үлгісі, отбасындағы тәрбие құдіреті осында.
Адамдар арасындағы қарым-қатынас әдептілікке негізделсе, жан-жағына жылуын шашады, әдепсіз болса қапаландырады.