Электронды хабарды жіберу;
электронды түрде хат жіберу т. б.
<span>Қозылар Корпеш - сулу баянының - XIII қазақ лиро-эпическая дастаны - ғасырдың XIV, жазып ал- арада ортада XIX ғасырдың. Дастан ауызекі нұсқаларда белгілі арада орындау Сыбанбайдың Ақыновтарының, Бекбаудың, Жанака, Шоже болды. Из около 20 нұсқа Жанака нұсқасы ең белгілі. Жазба нұсқада фольклордың жинаушыларының Саблуковпен(1830 жыл) жазып ал- болжамдар ең таратып жібер-, Г. Дербісалинмен(1834 жыл), А. Фроловпен(1841 жыл), Ч. Валихановым(1856 жыл). Орыс тілде дастан шығар- М. Путинцевпен 1865 жылы болды, кейін үшке деген ішіне ал- том Радловтың В. жинағының "үлгілер халықтың әдебиетінің 1870 жылдың түркі бауы" болды[1].</span><span>Ескі аңыз туралы ешкінің трагедиялық көңілінде Корпеш және баян Сулу: әлдебір достар жасынан
гласит Сарыбай және Қарабай поженить өзінің тағы дейін біт- нұрға некелестір- бала-шағаларының поклялись. Ұлдың туғыз- дождавшись, Сарыбай
барысында көңілдің өледі. Дос досты тағы көрмеген ересектен- Қозы және баян, бірақ некелік келісімнің связаннные узами, ақыры, дос досты полюбили. Уақыт және опасыз Қарабай өмірлік жоспарларды өтеді ауыстыр-. Ол өзінің қызын соңмен жергілікті палуана
Кодардың тапсыруға уәде береді, бір күні оның оларын кендірден құтқардым. Кодар бөгетпен ғашықтардың арасында болады. Осы ақиреттік үшбұрышта бірінші ешкінің құтырған басын қаттап салды. Назалы баян,
кек алу чтобы өлтіргішке, айлаға деген сүйейді. Ол соңмен Кодардың ерге шықуға уәде береді, ана құдықты бұлақты сумен ол выроет. Кодар үшін жұмысты қабылданады, барлық шұқырайа, сұм баян үшін шаштарды ұстай. Қыз абайсызда өрімдерді: қияды Кодар және тұңғиыққа деген құлайды біт-. Ана ең Қозылар кек ал-. Оның көрінде аңыздың батыры шаншып қ<span>ояды</span></span>
Жекеше:
Iжақ мен оқушымын
IIжақ сен оқушысын
сіз оқушысыз
IIIжақ ол оқушы
көпше:
Iжақ біз оқышымыз
IIсендер оқушысыңдар
сіздер оқушысыздар
IIIжақ олар оқушылар
<span>оқисын и түсінгеніңді жазасын))
Намыс адамның жан дүниесі мен Отанының, отбасының, ұлтының, қоршаған орта мен қоғамының мәнін сезінуімен оянып, соның амандығы мен бүтіндігі үшін күресінен көрініс табады. Өзін-өзі танудан бастау алған адамның рухани ізденісі оның қоршаған ортасын меңгеруіне ұласады. “Малым – жанымның садағасы, жаным – арымның садағасы” деген қағидадан көрініс тапқан, яғни ар-иманның қадірін білумен айқындалатын намыстың бір түрі адамның адамдық келбетін айқындайтын асыл қасиеті. Адам өз бойындағы ең асыл құндылық иман, ар-ождан қазынасы екенін танып білгеннен кейін, оны қорғау, ұлғайту қамымен ғылым, білім іздеп еңбектенсе ол шын мәніндегі намысты тапқаны күмәнсіз.</span>Намыс<span> – адамның ар-ождан үні, рухани-құндылықтық сезімі.
</span>
Мені дгуг розповідав як його мама сказала йому віднести її платтяу хімчистку. Він сказав що відніс й на слідучий день був дощ та він покищо ніс весь промік та чуть не впав в пляму.