Однією з найважливіших моральних якостей людини в народі споконвіку вважалася чесність. Чесна людина завжди цінується в суспільстві, бо на неї можна покластися, вона не зрадить і намагатиметься за будь-яких обставин бути щирою. Чесність вважають позитивною якістю, однак часто люди допускають незначний обман, особливо коли правда загрожує здоров’ю, моральному спокою або й життю. Якщо правда може травмувати когось, тоді її можна приховати. Тому, на мою думку, не слід плутати чесність і щирість, хоча вони тісно взаємопов’язані. Якщо людина щира, то вона й по-своєму чесна, а якщо ні, тоді вона брехлива й ненадійна.Пригадаймо Федька з оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник». Розбишака, хуліган і «сибіряка», якого бояться всі хлопці села й навіть мати трохи побоюється через затятий характер, він керується непохитним моральним принципом - не брехати. Навіть батько, відшмагавши Федька за чергову провину, щоразу після покарання дає йому дві-три копійки «за те, що правду говорить» і «не любить товаришів видавати». Єдиний раз довелося хлопцеві збрехати - заради блага підступного й брехливого панича -і за це він змушений був поплатитися власним життям. Нечесні слова Федька не можна, проте, назвати брехливими, вони стали воістину благородними.Отже, бути чесним не завжди означає говорити правду. Чесність передбачає ще й уміння у відповідальні моменти побачити світ і себе в цьому світі такими, якими вони є насправді. Дуже часто й навколишня дійсність, і сама людина виявляються не такими привабливими, якими їх хочеться бачити. Тому той, хто вміє реально оцінити все й усіх, - справжній сміливець, який не боїться ні світу, ні себе....<span>
</span>
Гусь, гусик _-_-_-_-_-_-_-
<span>Перевірочне слово до слова опинився, здається
</span><span>Перевірочне слово до слова пекучий-жгуч</span>
Шел дед лесом, а за ним бежала собачка. Шел дед, шел, да и обронил рукавичку. Вот бежит мышка, влезла в эту рукавичку и говорит:- Тут я буду жить.А в это время лягушка - прыг-прыг! - спрашивает:- Кто, кто в рукавичке живет?- Мышка - поскребушка. А ты кто?- А я лягушка - попрыгушка. Пусти и меня!- Иди.Вот их уже двое. Бежит зайчик. Подбежал к рукавичке, спрашивает:- Кто, кто в рукавичке живет?- Мышка - поскребушка, лягушка - попрыгушка. А ты кто?- А я зайчик - побегайчик. Пустите и меня!- Иди.Вот их уже трое. Бежит лисичка:- Кто, кто в рукавичке живет?- Мышка - поскребушка, лягушка - попрыгушка да зайчик - побегайчик. А ты кто?-А я лисичка-сестричка. Пустите и меня!Вот их уже четверо сидит. Глядь, бежит волчок - и тоже к рукавичке, да и спрашивает:- Кто, кто в рукавичке живет?- Мышка - поскребушка, лягушка - попрыгушка, зайчик - побегайчик да лисичка-сестричка. А ты кто?- А я волчок - серый бочок. Пустите и меня!- Ну иди!Влез и этот. Уже стало их пятеро. Откуда ни возьмись, бредет кабан:- Хро-хро-хро, кто в рукавичке живет?- Мышка - поскребушка, лягушка - попрыгушка, зайчик - побегайчик, лисичка-сестричка да волчок - серый бочок. А ты кто?- А я кабан - клыкан. Пустите и меня!Вот беда, всем в рукавичку охота.- Тебе и не влезть!- Как-нибудь влезу, пустите!- Ну, что ж с тобой поделаешь, лезь!Влез и этот. Уже их шестеро. И так им тесно, что не повернуться! А тут затрещали сучья: вылезает медведь и тоже к рукавичке подходит, ревет:- Кто, кто в рукавичке живет?- Мышка - поскребушка, лягушка - попрыгушка, зайчик - побегайчик, лисичка-сестричка, волчок - серый бочок да кабан - клыкан. А ты кто?- Гу-гу-гу, вас тут многовато! А я медведюшка - батюшка. Пустите и меня!- Как же мы тебя пустим? Ведь и так тесно.- Да как-нибудь!- Ну уж иди, только с краешку!Влез и этот. Семеро стало, да так тесно, что рукавичка того и гляди, разорвется.А тем временем дед хватился - нету рукавички. Он тогда вернулся искать ее. А собачка вперед побежала. Бежала, бежала, смотрит - лежит рукавичка и пошевеливается. Собачка тогда:- Гав-гав-гав!<span>Звери испугались, из рукавички вырвались - да врассыпную по лесу. А дед пришел и забрал рукавичку.</span>