1. Бо це характеризує його ммлосердя доброту,Адже він розуміє що тварини теж живі істоти і жоден немає права забирати їхнє життя.На мою думку це характеризує його як справжню людину
Ответ:
3. Козаків було в темниці 700, визволила вона їх у Великдень.
Складний план
1. Історична основа роману.
1) Ворогування між окремими групами козацької верхівки.
2) Боротьба між претендентами за гетьманську булаву.
2. "Чорна рала" - соціальний роман з українській літературі.
3. Показ благородства героїв, їх здатність на одчайдушні вчинки, на самопожертву.
4. Зображення боротьби різних ідейно-естетичних напрямів, в основі: яких були різні погляди на взаємини співця з народом.
5. Образи головних персонажів.
1) Кирило Тур - найяскравіший романтичний образ.
а) Велика енергія;
б) хоробрість, лицарство;
в) щира вірність товаришам.
2) Пугач - "січовий дід" - борець за правду.
3) Полковник Шрам - поборник об'єднання України, прихильник міцної гетьманської влади.
4) Брюховецький - підступна, зрадлива, мстива і властолюбна людина, авантюрист.
5) Мрія Сомка -об'єднати обидві частини України.
<span>6. Роль роману в розвитку української художньої прози.</span>
Ответ:
Объяснение:
Соціально-побутова повість І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" — один із кращих творів української літератури. У ній письменник гостро висміяв усе те огидне, що було породжено соціальною дійсністю пореформеної доби: обмеженість, егоїзм, жадобу до власності. Письменник стверджує, що приватновласницька психологія членів Кайдашевої родини призводить до повсякчасних сварок і чвар. Г. Нечуй-Левицький так правдиво і реалістично зумів зобразити зло від індивідуалізму у середовищі приватних власників, їх егоїстичну обмеженість, що всім стало ясно, що потреба перебудови суспільного ладу стала гострою і неминучою. Довів, що доки існуватиме приватна власність на землю і природні багатства, доти існуватиме ворожнеча між людьми.
Минуло багато років від дня створення повісті. Минуло вже навіть понад століття. Змінювалися й суспільно-політичні формації. На зміну феодальному устрою прийшов капіталістичний, потім соціалістичний, який теж у свою чергу був змінений. Змінювалися не тільки суспільно-політичні формації, але й психологія людей. Проте егоїзм та індивідуалізм, жадоба до наживи і жорстокість завжди засуджувались. Але, на жаль, виявилися настільки стійкими, живучими, що існують і зараз. І у нашому житті живуть кайдашеві звички.
Кайдаші мали своїх прототипів — сім'ю Мазурів із села Семигори, яка "прославилася" постійними бійками та колотнечею. Сім'я Кайдашів внаслідок боротьби і сутичок за власність стають дріб'язковими, жалюгідними, жорстокими. Власне кажучи, ми бачимо розпад колишньої патріархальної родини.
Раніше в українському селі були деякі моральні правила. Одним з них стало те, що люди не повинні були мати жодних статевих стосунків до весілля. Катерина порушила це правило і автоматично стала неприйнятою в суспільстві. Для неї це була ганьба. Але для Росії у той час це було нормально, тому батьки переживала за доньку коли вона зустрічалася з москалем.