Одного разу сталося велика біда- пересварилися усі слова в реченнях. ніхто не хотів стояти поруч один з одним, Всі слова розбігалися в різні боки.Зовсім так , як учні в школі коли посваряться- то б"ються, то сидять по різних закутках. Матуся Мова вже й не знала, що їй робити зі своїми неслухняними дітьми- словами Як же їх помирити? Як примусити правильно стати в реченнях? Адже при такому безладі в реченнях і мови немає.багато часу пройшло чи мало, того нам не відомо, але рішення знайшлося. Згадала матінка Мова про найменших своїх діток- вони навіть членами речення не були.Це слова <em>і, а, й, чи, але, бо, щоб,та, ніби</em>.Сказала тоді Мова такі слова:" Ви найменші у мене, та завдання я вам дам важливе- ви поєднаєте слова у реченнях, щоб зміст їх був людям зрозумілий, а за це назову я вас СПОЛУЧНИКАМИ."Від того часу й з"явилися сполучники в нашій мові, що поєднують однорідні члени речення.
На землі здавна були три духовно найважливіших місця. Це Ватикан у Римі, Мекка у країнах ісламу та Києво-Печерська лавра у Києві (Україна).
Києво-Печерська лавра була заснована близька тисячі років тому. Тисячі людей приїздять сюди, щоб подивитись не тільки на цей дивовижний витвір мистецтва, але й насправді святе місце.
Початок розвитку цієї народної святині дали два православні монахи. Вони почали рити у землі печери, щоб жити там, майже не спілкуючись із зовнішнім світом. Таким чином, вони намагались найбільше з’єднатися з Богом. До них приєднувалось дедалі більше людей, і згодом ці печери перетворилися на великий монастир.
Монастир ставав все могутнішим і мав велике значення у релігійному житті слов’янського народу. Згодом монахи почали будувати різні релігійні споруди зовні, які потім переросли у великий, оточений кам’яною стіною комплекс із багатьма храмами. Тому зараз Києво-Печерська лавра поділяється на печери та наземну частину монастиря. Доречно було б додати, що лавра здобула таку назву через печери, які є її основою, та стала лаврою не миттєво, а упродовж багатьох століть, бо лаврою у ті часи були тільки наймогутніші монастирі. Взагалі на території України у ті часи існувало лише три такі лаври і Однією з них була Києво-Печерська.
Печери стали останнім притулком для усіх, хто жив у них та помер у давні часи. У печерах лаври знаходиться найбільша кількість похованих святих у світі — 119. Тут є і легендарний Ілля Муромець та той, хто почав написання історії слов’янського народу — монах Нестор-літописець. Є тут і святий Агапій, який, за легендою, писав ікони, які потім зцілювали безнадійно хворих, і, кажуть, якщо зараз ви підійдете до святих мощів і поцілуєте їх, то всі ваші хвороби зціляться. За легендою, тіла померлих монахів клали у сире приміщення печер, і коли до них згодом приходили люди, то вони бачили, що тіла цих монахів не розклалися, а перетворилися на мумії!
Архітектура наземної частини лаври просто дивовижна. У соборах постійно поновлюються прекрасні фрески, які в багатьох соборах зроблені у стилі українського бароко, для якого характерні блискучість, величність, різнокольоровість фарб. Найвищою спорудою є дзвонарня. Вона сягає приблизно 300 м заввишки, і щоб піднятися майже до самої верхньої частини, треба подолати 400 сходинок.
Києво-Печерська лавра є одним із найдорожчих скарбів українського народу, і тому, щоб не загубити його, треба берегти її як своє життя, родину, душу.
Неизменяемые самостоятельные части речи. Их морфологические и синтаксические признаки.Наречие — самостоятельная часть речи, которая обозначает признак действия (быстро ехать, медленно вращая) или признак другого признака (крайне холодный, весело смеющийся, очень ярко).
В предложении наречие обычно является обстоятельством и отвечает на вопросы как? в какой мере? где? куда? откуда? когда? почему? зачем? Чаще всего наречие относится к глаголу (грамотно писать), реже к прилагательному, причастию, деепричастию, другому наречию (по-зимнему холодный день, недолго цветущий кустарник, идти радостно подпрыгивая, объяснять удивительно просто).
По значению наречия делятся на группы:
1) наречия образа действия (отвечают на вопросы как? каким образом?): дружно, тихо, втроем;
2) наречия меры и степени (отвечают на вопросы в какой степени? насколько? в какой мер е?): очень, чересчур, втрое, совсем;
3) наречия места (отвечают на вопросы где? ку-д а? о т к у д а?): близко, слева, вверху, вперед, издали, f. невдалеке;
4) наречия времени (отвечают на вопросы когда? как долг о?): поздно, вчера, осенью, издавна, допоздна;
5) наречия причины (отвечают на вопросы п о ч е-i-му? отчего?): потому, сгоряча, сослепу, поневоле, случайно;
6) наречия цели (отвечают на вопросы зачем? | для чего?): нарочно, назло, умышленно, затем, зачем, напоказ.
Наречие — неизменяемая часть речи, она не склоняется, не спрягается, не согласуется с другими словами. I У наречия нет и не может быть окончания. В предложении наречие является обстоятельством: Осень. Над головой исподволь начинает желтеть, I краснеть, буреть лист на деревьях. (По В. Бианки.) Ученые отмечают, что наречий образа действия, меры и степени примерно б тысяч, число их активно пополняется. Крайне мало наречий причины и цели. Некоторые ученые относят к неизменяемым самостоятельным частям речи также деепричастия и слова категории состояния.
В учебнике «Русский язык. Теория. 5—9 классы» В. В. Бабайцевой, Л. Д. Чесноковой деепричастие характеризуется как самостоятельная часть речи на основе обозначения деепричастием добавочного действия, признака действия, подобно наречию, специфических вопросов что сделав? что дела я?, морфологических признаков, объединяющих признаки глагола и наречия, типичных морфемных показателей (суффиксы -а, -я, -в, -вши, -ши), синтаксической функции обстоятельства: глядя, крича, сделав, улыбнувшись, присевши. Деепричастие образуется от глагола, связано с ним грамматическим значением вида, обладая еще и признаками наречия. Вследствие этого многие ученые все же считают деепричастие особой формой глагола, а не самостоятельной неизменяемой частью речи.
<span>Слова категории состояния ученые характеризуют по-разному, относя их и к особой части речи, и к предикативным наречиям (наречиям в роли сказуемого). Слова категории состояния выделил Л. В. Щерба в 1928 г., включив в эту особую, как он считал, часть речи слора, которые обозначают состояние человека и окружающей среды. Грамматическими признаками слов категории состояния Л. В. Щерба считал неизменяемость и способность употребляться со связкой. К этой части речи он относил слова радостно, можно, нельзя, душно, нужно, темно. Слова категории состояния внешне совпадают с наречиями, но синтаксические функции у них различны. Слова категории состояния являются сказуемыми в односоставном предложении, наречия — обстоятельствами: Она хрлрдно_ взглянула на меня. Мне холодно. Единообразия в трактовке этих слов до сих пор нет, однако многие ученые считают слова категории состояния самостоятельной частью речи. </span>
Такий?
Кожен із нас має безліч друзів, проте справжніми з них є одиниці. Чому так відбувається? Бо справжня дружба проходить усі випробування і триває роками.
Яким повинен бути справжній друг? На мою думку, cправжній друг – це той, кому ми безмежно довіряємо. Справжній друг – це той, хто завжди поруч, особливо у час, коли потрібна підтримка. Зі справжнім другом завжди можна порозумітися навіть тоді, коли ставлення до чогось зовсім різні. Справжні друзі завжди знайдуть шлях до примирення. Їм разом цікаво, вони мають спільні інтереси, захоплення, навіть риси характеру. Справжня дружба, на моє переконання, передбачає щирість і відвертість, вірність і чуйність, уміння співпереживати і допомогти, прагнення зрозуміти один одного.
<span> Щасливий той у кого є не просто друзі, а хто має справжнього друга.</span>