Ответ:-Себебі өмір саған осы жарықтықта 1 рет қана беріледі.
-Бұл өмірде өкінішсіз,артыңда ұрпақ пен мұра,өзіндік із қалдырып
кету.
-Адам өзінің өмірін сақтап қалу үшін алғашқы медициналық көмек қолын созуды білгені дұрыс,одан бөлек,өмірге қауіп төндіретін заттардан аулақ жүру қажет.
-Бұны білгеннің еш залалы жоқ,себебі өмірде барлық жағдай болып қалуы мүмкін.
Объяснение:
Математика, физика, формула - ғылым терминдері
трактор, комбайн и тд- ауылшаруашылық терминдері......типа осылай )
Әдепті болу. Әдеп-қалыптасқан ұлттық мәдениеттің белгісі. Игі әдеттен әдет-ғұрып қалыптасып, одан әдеп пайда болады . «Әдеппен сөйлеп әдеттен» деп, халық сөйлеу мәдениетін талап етеді. «Әдепті бала –арлы бала, әдепсіз бала-сорлы бала» деп, халық әдепсіздікті қатты сынайды. «Көп сөйлеп созбайын, әдептен озбайын » деп , Абай дана көп сөйлеудің өзі әдепсіздік екенін ашық айтады. Мінез әдебі, жүріс-тұрыс әдебі, өнер әдебі, іс-әрекет әдебі, шығармашылық әдеп ұлттық тұлғаның ішкі және сыртқы тұлғаның мәдениетін көрсетеді. Жалпы ұлттық әдеп- ғасырлар бойы қалыптасқан мәдени құндылық болып табылады. Әдепті болу, яғни мәдениетті болу әрбір тұлғаның ұлттық борышы.
1)Әкесі – тышқан,
Шешесі – құстан.
(Жарқанат)
Отец – мышь,
Мать – из птиц.
(Летучая мышь)
2) Төрт аяқты,
Мың таяқты.
(Кірпі)
Четыре ноги,
Тысяча палок.
(Еж)
3) Қызыл құйрығы. Орман өмірін айында. Өте жиі тауық ұрлық ауылында.
(Түлкі)
Рыжий хвост. В лесу обитает. Часто очень в деревне кур ворует.
(Лиса)
4) Ол кедергі келтіруі емес, оның артындағы дөңес.
(Түйе)
Горб на спине ему не мешает.
(Верблюд)
5) Жер астында ол тұрады. Ал оның есімі...
(Көртышқан)
Под землей он живет. И зовут его...
(Крот)
6) Сұр сәби – мысықтарға арналған ойыншық.
(Тышқан)
Серая крошка – игрушка для кошки.
(Мышка)
Төр үйге келген қонақ жайғасқан орын. Қазақ халқы үйге келген қонақты құшақ жайып қарсы алған.Қонаққа ет асып барын дастарханға қойып құрмет көрсеткен.Төрге ақсақалды отырғызған.Қарты бардың қазыгасы бар деген аталы сөздер бар.Дастарканға кария аталар бата береді