Ответ:
1) дәмді
2) тәтті
3) жұмсақ
4) қызыл
5) жеміс
Объяснение:
қандай? дәмді, тәтті т.б.
Ответ:-Сəлем,Диана!
-Сəлем,Жулдыз!
-Хəлің қалай?Бəрі жақсы ма? Демалыста не істедің?
-Мен хəлім өте жақсы өйткені маған демалыста үлкен қуыршақ əперді.Жəне ол өте əдемі.
-Күшті!білесің бе маған да əкем қуыршақ əперді,оның аты Барби.Ол кəзір Қазақстанда өте танымал болып келеді.Ал ол қуыршақтың туған жері Америка Құрама Штаттары
-Жақсы екен.Озіңде бəрін біледі екенсін.Сау бол,Жулдыз! -Сау бол Диана!
Объяснение:
Қазақстан Республикасының астанасы ретінде 1997 жылы жарияланды.1998ж. мамырдың 6-сында Ақмола қаласы Астана болып аталды.Аз уақыттың ішінде Астана көрікті қалаға айналды.Астананың болашағы әлі алда.Ол Еуразиядағы ең әсем,сұлу,әйгілі қала болмақ.
Таза терезе, Улкен терезе
Ауыз әдебиеті әңгіменің бір саласы – аңыз. Аңыз негізінде әңгіме, кейде өлең, жыр түрінде болуы да мүмкін.
Аңыз белгілі бір адамның атына, іс-әрекетіне байланысты туады. Кейде аңыз әңгімеде де шындық оқиға мен қиял-ғажайып оқиға аралас келіп отырады. Бұл жағынан алғанда аңыз бен ертегі екеуінің арасы жақын. Негізгі айырмасы – аңыз әңгіме көбінесе тарихта болған адамның басына құралады. Әуелде тарихта шын болған, кейін сондай адам болыпты-мыс деп, ел аузында лақапқа айналған адам туралы әңгіме етіледі.
Аңыз әңгімелердің тарихи адамның төңірегінде тууының, негізгі себебі сол адамның өз басына істеген, ісіне, белгілі бір тарихи кезеңде атқарған рөліне, әлеуметтік мәні зор еңбегіне байланысты. Ол адам батыр, не ел басшысы, «ердің құнын екі ауыз сөзбен шешкен» шешен би немесе әділеттік іздеуші, халық мұңын жырлаушы күрескер болуы мүмкін. Бірақ ол адамдардың іс-әрекеттерімен байланысты айтылған әуелгі шындыққа қоспалар қосылып, сол істепті-міс, айтыпты-мыс деген әр түрлі лақап біртіндеп аңызға айналады. Оны әңгіме, жыр етіп, біреуден жаттап алып, кейінгі ұрпаққа қалдырады.
Аңыз әңгімелерге қиял элементі қаншама көп араласса да , әлгі аңызға айналған адамның өзі кәдімгі қарапайым адамның қатарында қала берді. Қазақ аңыздарындағы Асан қайғы, Жиренше шешен, Қорқыт т.б. – бәрі де шындықтағыдай, жай адамдар ретінде суреттеледі.
Аңыз әңгімелердің бәрі бірдей бір сюжет, бір идеялық мазмұныда бола бермейді. Тақырыбы бір болғанымен, идеялық мазмұны әр басқа болуы да мүмкін. Аңызда әр топтың өкілі өзінше баяндап, өзінше түсініп, оны өз тобының көзқарасына лайықтап, өз мүддесіне пайдалануға әкеп тірейді.
Қазақта Асан қайғы туралы аңыз әңгіменің бірнеше нұсқасы бар. Кейбіреулерінде ол өз халқына бақыт іздеп, Жерұйық тапса, жақсылықты алдан күтсе, кейбіреуінде ол хандардың қамқоршысы кейпінде көрінеді, сары уайымға салынады.
Қазақ аңыз әңгімелерінде қиял-ғажайып дүниелер мол, олар адамды асыл армандарға бастайды, оның ұшқыр ойына қанат бітіреді, келешекке үміттендіреді.