ляльки Середньої Наддніпрянщини мають найбільш обрядовий вигляд. Вони декоративні, яскраві, старчаті мають язичеський трохи таємничий вигляд. Оскількинародні ляльки з тканини були невід’ємною частиною селянського побутового середовища, пов’язаного з хліборобською працею та домашнім вогнищем, тому вони і в прадавні часи, і сьогодні є символом родючості, материнства та своєрідним оберегом.
За красою ляльки судили про смак та уміння її володарки. Тому в хід йшли яскраві шматочки тканини, мотузки, вишивка, буси та інши прикраси. Тканину рвали на шматочки, робили вузлик продовгуватий, зав’язували в хустинку та перев’язували мотузками.
Ляльки виготовлялися або нашвидкоруч, щоб заспокоїти забавити дитину, або старанно як.
Майстерно зроблена, пишно вдягнена лялька є цінним предметом домашнього майна, водночас виступаючи посередницею між старшим і молодшим поколіннями, запорукою добробуту, щасливого родинного життя, та захисту від злих сил.
Ціна лялечки залежить від її розміру, дизайну та матеріалу. Подана на сайті колекція постійно оновлюється.
1.
<span>аероплан
</span><span>перст
</span><span>чадо
</span><span>ректи
</span><span>понеже
</span><span>сей
</span><span>пашпорт
</span><span>глас
</span><span>піїт
</span><span>філозоф
</span>2.
неп
ретязь
<span>воспівати
</span><span>злото
</span><span>врата
</span><span>глава
</span><span>витати
</span><span>телець
</span><span>возлісся
</span><span>ланіти
</span>3.
<span>Спам
</span><span>Логін
</span><span>снумівець
</span><span>роздержавлення
</span><span>комп'ютеризація
</span><span>брокер
</span><span>бартер
</span><span>відеосалон
</span><span>холдинг
</span><span>рекетир</span>
Історія Київського Михайлівського Золотоверхого монастиря починається з 11 липня 1108 р. згадкою в літописі про закладення князем Святополком-Михаїлом храму в ім’я св. Архістратига Михаїла. Ця церква була на той час єдиною в Києві, яка мала золоту баню і через це одержала назву “Золотоверхої”.
Михайлівський собор збудовано з каміння і цегли-плінфи на вапняно-цем’янковому розчині технікою “мішаної кладки” з використанням голосників у пазухах склепінь. Стіни собору прикрашали мозаїки та фрески. Мозаїкою був оздоблений тільки центральний вівтар. На інших стінах, склепіннях та передвівтарних стовпах розмістили фресковий розпис. Частина мозаїк та фресок Михайлівського Золотоверхого собору збереглася.
1)Удень спить, а як ніч прийде – на огонь летить.
2)Восени намистом рясним вона віти прикрашала.
3)Як весна – красна настала, ягідок уже не стало.
4)Без окраси залишилась ти, красуне, не даремно.
5)Взимку пташок годувала намистинками, напевно.
5 думаю вистачить, візьмеш які сподобались )
1.І знову настала ця пора, для когось довгоочікувана, а для когось - найгірша в світі.
2.Літо промайнуло непомітно, хотілось довше ніжитись під сонцем, але жовтогарячий кінь-вересень змусив нас забути про ті щасливі дні.
3.А чи хочеться комусь повернутися до тих тяжких осінніх днів, що зачаровують око, але змушують всіх дітей і підлітків напружити мізки?
4.І знову осінь, знову ця пора, що перенасичена кольорами і пахощами.