2018-1974=44 (г.) - произошло событие
А) Две реки-много воды, Большое влияние на хорошие земледелие, значит при разливах рек(тигр и Евфрат) образуется ил-плодородие.
Но не было деревьев (были пальмы) дерево было на вес золота(Финикийцам было хорошо с торговлей). Не было камня, но зато было много глины.
В) Про земледелие тоже самое.
Был камень и было дерево.
У "Слові ..." він прагне показати міжнародне значення Руської держави як рівноправного серед інших західних і східних країн. Князь Володимир володарював не в "худий землі", а в тій, яка "відома і чутна є всіма чотирма кінці землі". Іларіон характеризує<span> його як "едінодержца всій землі", який зумів "підкорити під її окружні країни" (у даному випадку - частини російської землі. - Н. 3.). Влада великого князя міцна і заснована на "правді". У Ярославі Іларіон бачить наступника великих справ </span>Святослава<span> і Володимира. Джерело верховної влади він вбачає у божественній волі, тому сам </span>великий князь<span> сприймається як "причасник Божественного царства", який зобов'язаний перед Богом </span>відповідати<span> "за працю пастви людий його", забезпечувати мир ("ратні прожени, мир утверди, країни вкороти") і хороше </span>управління<span> ("голод угобзі ... боляри примудрився, гради разсе-лі").
</span>"Слово про Закон і Благодать" стверджує ідею про рівноправність всіх народів, що живуть на землі, підкреслюючи, що час вибраності одного народу пройшло. Бог не робить різниці між елліном, іудеєм і яким-небудь іншим народом, бо його вчення одно поширюється на всіх без винятку людей незалежно від раси<span>, статі, віку та соціального стану. Іларіон засуджує претензії Візантії на гегемонію у всьому християнському світі.</span>