хозяйство у нас небольшое, что бы было легче переезжать, лошади, верблюды, и те чахлые, из- за нехватки воды. другие наши стали рабами, из-за этого и кочюем, чтобы не стать рабами белых.
Басня Крылова "Лебедь, рак да щука" имеет поучительный смысл. В ней говорится о том, что лебедь, щука и рак захотели везти воз и впряглись в него. Да только лебедь летит в небеса, щука тянет в воду, а рак пятится назад. Так они и не смогли сдвинуть сей воз. Я считаю, что в этой басне высмеивается разногласия людей в едином деле. Ведь с разногласиями ничего не добьёшся в данном деле.
<span>Найдавнішою формою соціальної стратифікації індійського населення є система варн, яка, можливо, почала формуватись ще в Доведійський період, але остаточно утвердилась із приходом у Північну Індію "аріїв".
</span>В історичній літературі систему варн часом називають кастовою. Проте варна і каста — це далеко не одне й те саме. Касти в Індії остаточно оформилися вже в середньовічну добу, вони існують і нині (їх налічується понад 10 тисяч). До касти входять представники однієї професії, що стала спадковою. Варни ж — інститути соціальні. Вони відрізнялися між собою передусім своїм суспільно-правовим статусом, місцем у певній релігійній системі, кодексом моралі й поведінки (дхармою), родинними зв’язками, професією.<span>Варни не були індійським феноменом, адже соціальна замкнутість окремих груп населення мала місце також в інших стародавніх суспільствах. Проте лише в Індії система варн набула, так би мовити, класичних форм, стала основою основ суспільного життя.</span>
Таблица "Общественные движения в годы правления Николая Первого"
Восьмое - 1,5,6,4; девятое - 2,3; одиннадцатое А,Г,Б,В; двенадцатое - захват Константинополя Мехмедом Вторым в 1453 году ;<span>одиннадцатое - 1(б) 2(в) 3(г) 4(а)</span>