Символічним образом є Київська русь
Кохання соломії до остапа було сліпе і безмежне, тому вона не бачила усіх проблем які їх оточували. вона не оплакувала свої пишні коси, а раділа, що втративши їх вона може бути поруч з коханим.остап ж навпаки, намагався знайти прихисток, гроші, щоб Соломія ніколи не пошкодувала що втекла з ним. Їхнє життя було непередбачуваним, інколи навіть нереалістичним, адже такі пригоди та перепони які траплялися на шляху молодих закоханих, не побачиш навіть у сучасним мелодрамах. але оскільки їхнє життя було суцільною пристрастю, коханням та любові один до одного, вони були найщасливішими, незважаючи на деякі нюанси
Евшан-зелье (Евшан-трава) (укр.Євшан-зілля) — поэма украинского поэта Николая Вороного, написанная в 1899 году в Полтаве.
Сюжет поэмы навеян летописной легендой о чудодейственной силе травы-зелья евшан (полынь), которая возвращает людям утраченную память.
Актуальная для денационализированных украинцев, эта легенда вдохновила Н. Вороного на поэтическое отображение пробуждения самосознания людей, которые потеряли свои национальные корни. Сам символ евшана, как и многочисленные пересказы и перепевы легенды, были настолько актуальны и понятны в Украине, что не только литературные произведения, но и периодические издания, народные хоровые коллективы, школы выбирали для своего названия слово евшан, а литературный критик Николай Федюшко взял его себе в качестве псевдонима.
<span>1.Одруження Анастасії. 2.Взяття її в полон. 3.Гарем султана. 4.Обрана в улюблениці султала та нове ім'я-Хюрем. 5.Суперечка між найпершою улюбленицею Сулеймана. 6.Образи Хюрем на візира. 7.Одруження сестри великого імператора. 8.Життя та багатодітність Хюрем дитина Ібрагіма. 9.Смерть паши та Хатідже 10.Викрадення султани. 11.Битва за майбутній престол синів султана. 12.Одруження дочки султани Міхрімах. 13.Суперечки за улюблениць синів Сулеймана Прекрасного. 14.Нова улюблениця імператора. 15.Смерть Хюрем. 16.Султана Міхрімах та її гарем. 17.смерть Імператора. 18.Обрання султаном Селіма.</span>
1)Метафора
2) метафора
3. персоніфікація
4.можливо також метафора( не впевнена)