3. "Програмуйте в майбутньому часі" - "підготуйте" вашу програму до змін які можуть мати місце у майбутньому. Іншими словами - коли ви захочете додати функціональності до вашого застосунку, то краще б його не переписувати з самого початку а тільки внести мінімальні зміни які стосуються конкретно нової функціональності. Тому принцип повторного використання і є дуже важливим: застосунок "будується" з будівельних блоків якими і є ці повторно використовувані частинки
Во вложеном файле приведено решение на языке С++.
А вот на Pascal:
program Znanija;
var a, b, c, n: integer;
begin
read(a);
read(b);
read(c);
n:=(c-a) div b;
writeln();
writeln(n);
end.
z10)
var A, B, C: integer;
begin
write('Введите A, B, C: '); readln(A, B, C);
writeln('Сумма = ', A + B + C);
writeln('Произведение = ', A * B * C);
end.
z11)
var a,s,v:integer;
begin
writeln('Введите длинну куба: ');
readln(a);
s:=6*a*a;
v:=a*a*a;
writeln('Объем = ', v);
writeln('Площадь боковой поверхности = ', s);
end.
z13)
var A, B, C: integer;
begin
A := 20; B := 13;
C := A;
A := B;
B := C;
writeln('A = ', A);
writeln('B = ', B);
end.
z14)
var A, B: integer;
begin
A := 20; B := 13;
A:=A+B;
B:=A-B;
A:=A-B;
writeln('A = ', A);
writeln('B = ', B);
end.
Program zhn;
type atype = array of Integer;
var
n,i:integer;
a:atype;
begin
write('Введите количество элементов в массиве: ');
readln(n);
SetLength(a,n);
for i:=0 to n-1 do begin
a[i]:=random(100);
if i mod 2 = 0 then writeln(i,') ',a[i]);
end;
end.
Не можешь выполнить код, что ли? Тупо переписываешь его на JS и засовываешь в адресную строку:
javascript:var B=[];for(var i=0;i<13;i++)B.push([]);B[1][1]=2;for(var k=2;k<=12;k++)for(var n=1;n<=k;n++){B[k][n]=n*k-B[k-1][n];B[n][k]=B[k][n];}var c=0;for(var k=1;k<13;k++)for(var n=1;n<13;n++)if(B[k][n]%2==0)c++;alert(c);
Результат на экране.