Ответ:
Ел аралайды Қыдыр ата.
Бата береді Қыдырата.
Қарт адамдарға көмектеседі Әсет..
Дорба көтереді Сұлтан.
Алғыс айтады Қыдыр ата..
Мен баккыты боламын. Себеб1 мен1н ом1р1мде анам жане акем,достарым,туыстарым бар. Мен1н мектепте окуга хакым бар, сондыктан мен1н ом1р1м юаукыты.Мен оскенде де,жаксы жумыс 1степ,оз отбасымды коргап журе аламын. Б1зд1н ел1м1зде улт ок1лдер1 тату ом1р сур1п,бакытты болып жур.Менде оскенде осылай бола берсе,мен баккыты боламын.
А.с мүсін
І.с мүсіннің
Б.с мүсінге
Т.с мүсінді
Ж.с мүсінге
Ш.с мүсіннен
К.с мүсінмен
Менің арманым дүние жүзін аралап шығу. Оған қазірден бастап дайындалудамын. Қалай дейсіз ғой? Ең бірінші күнделікті сабақтарыма дайындаламын. Онан соң бір сағат уақытымды тіл үйренуге жұмсаймын. Мен қазір ағылшын тілін жетік білемін. Енді қытай тілін үйрене бастадым. Бос уақыттарымда тағы әр елдің әдет-ғұрыптарын оқып, танысамын. Осылай арманымның орындалуына оң қадамдар жасаудамын.
Адам баласы тумысынан жақсылыққа да жамандыққа да бейім жаратылған. Бұл екеуі бір-бірімен астасып жатқан қасиеттер. Жаратушы Ие осы арқылы адамды тепе-теңдікте ұстап, оны қай жаққа да бейімділікте жаратқан. «Әрбір сәби әу баста мұсылмандық сипатпен дүниеге келеді, кейіннен оны ата-анасы яхуди, христиан немесе мәжуси етеді» деген хадис мұның дәлелі. Демек, әрбір сәби дүниеге алғаш келгенде мұсылмандыққа жақындық танытқанмен, кейін өскен ортасы оны өзіне бейімдетіп кетуі мүмкін.
Адамдағы сана-сезім мен қарым-қабілеттер әр алуан. Жаратушы Аллаһ тағала адам бойына осыншалық қабілеттерді белгілі бір өлшеммен тиянақтап орналастырған. Негізгі мәселе, жаратылыстан бар осы қабілеттерді дұрыс ұштап, тәрбиелей білуде. Мәселен, әр адамның бойында өзін-өзі басқару қабілеті бар, осы қабілетін шыңдай білген адам барша тіршілік иелерінен басып озып, тіпті періштелерді де артта қалдырады. Сондай-ақ адамда «раббани латифа» немесе Ғазалиша айтқанда «маад ақыл» деген бар. Оны тура қолданған адам материалдық әлемнің тысындағы ғайып әлеміндегі тылсым дүниелерді көріп, ғайыптан сыр аулайтын қасиетке қол жеткізеді. Бұған қоса, адамға «мааш ақыл» деп аталатын осы дүниені терең сезінуге, түйсінуге мүмкіндік беретін ақыл да берілген.
Адам бойында сондай-ақ тәнқұмарлық, ашу, қырсықтық, ерегісу, қызғаныш сынды қисық мінездер де бар. Мәселе осы мінездерді өз ықтиярыңа бағындырып, дұрыс тәрбиелей білуде. Кез келген адам ар-ұжданды құрайтын – ақыл-қайрат, сезім, «раббани латифа» сияқты қасиеттерін жетілдіре білсе кәміл адам болуға талпынып, әлемнің түпкі мазмұнын түсінеді. Таным көкжиегін барынша тереңдете алған адам ғана нәпсісіне, мансапқұмарлыққа, атаққұмарлыққа жеңілмей, үлкен күнәлардан аулақ тұрады. Сондай-ақ ол қызғанышқа барып, амалдарының сауабын зая етпейді және қырсықтықтан арылып, уақытын текке кетіруден сақтанады.