В обов’язки секретарки входить ведення документації.
Сучасні форми литування склалися понад сто п’ятдесят років тому.
Прізвище й адреса особи чи найменування організації зазначається в самому тексті з лівого боку під датою.
Люди ділового кола знають, наскільки важливе взаєморозуміння в неофіційній зустрічі ділових партнерів.
<span>Після підписання відповідних паперів угода вважається укладеною.</span>
<span>Лялька-мотанка – українська народна лялька, символ жіночої мудрості, родинний оберіг.
<span>Здавен у кожній родині лялька-мотанка виконувала роль оберегу, була символом мудрості, берегинею роду, символом матері-прародительниці та зв’язку між поколіннями, одна із найдревніших іграшок і сакральних (священних) істот нашого народу, якій тисячі й тисячі років. Скільки існує людство, стільки років цій іграшці, яка повинна була дитину заспокоїти, нагодувати і зберегти. Бо мати, залишаючи дитя, замотувала фрукти чи хліб у шматочок тканини, прив’язувала паличку і давала, як іграшку, тому в основі ляльки — хрест. Людина вигадувала ляльку-мотанку, подібну собі, як забавку для дитини, як оберіг дому. Виготовляючи цей сакральний предмет, жінки вкладали у неї свою енергію, певні думки і побажання. Ляльку-мотанку передавала мати дочці, коли віддавала до іншого роду, а дочка, у свою чергу, своїй дитині. Це ніби ниточка, яка зв’язувала увесь рід.</span></span><span>Наші пращури вірили, що лялька є посередником між живими та тими, хто ще народиться. Тому на заміжжя дівчини разом із рушниками і сорочками в скриню до приданого клали ляльки. Робили їх дуже ретельно: одягали в українське народне вбрання як наречену, плели вінок на голову і обов’язково «додавали» нареченого — мусила бути пара. Відразу після одруження тими ляльками бавилися — вважалося, що так швидше народяться діти.
Обличчя у «плодоносних» ляльок немає — невідомо ж, хто прийде на світ.</span>Берегиням — іншому різновиду — на обличчі намотували хрести. І виготовляли їх на різні потреби: аби людина одужала, аби пішов дощ чи навпаки — припинилася злива, вщух буревій...<span>Усі елементи одягу мотанки є символічними: спідниця уособлює землю; сорочка — три часи: минулий, теперішній і майбутній; головний убір — очіпок, стрічка чи хустка — зв’язок із небом...
Українська лялька тим унікальна, що вона — така ж, яка була тисячі років тому! Найдавніші — глиняні — сягають доби Трипілля.</span>Лялька-мотанка не випадково не має обличчя. Адже вона виникла не як іграшка, а як сакральна річ. Вона мала прикликати дух померлої або ще не народженої людини до живих, запросити її в коло сім’ї, до столу чи до тієї дитини, яку виховувала. ВОНА виховувала. Бо уособлювала дух прадавнього Предка, а відтак не дівчинка гралася лялькою, а лялька, як стара баба, передавала досвід минулого новому поколінню.<span>Сакральна істота з хрестом замість обличчя, символізує гармонію вертикалі (духовності) і горизонталі (земного розвитку людини), тобто допомагає гармонізувати простір. Такі іграшки повинні знаходитися на покуті зі сторони сходу сонця, над ліжечком дітей (оберігає дитину), над дверима (зустрічає і проводжає гостей)...</span>
Мій дідусь різьбяр по дереву.
На полі росте, жовта чудова квітка-соняшник.
Торішній сніг був красивішим.
Бринчить повноводна ріка в гаю.
<span>Когда проснувшись утром выглядываешь в окно и, видешь красивые белые снежинки кружатся в воздухе и покрывают тротуары, дороги, машины, деревья и случайных утренних прохожих. Ты начинаешь верить в чудо,как будто действительно попал в сказочную страну. Землю покрывает белое и чистое покрывало. Значит скоро новый год самый лучший праздник для детей и взрослых</span>
Http://5fan.ru/files/12/5fan_ru_61112_ff57fcbac3e271248451a7ea271e3b04.html_files/rId6.jpg
<span>Присудок - це головний член речення, пов'язаний з підметом, що виражає дію предмета (підмета).
</span>Граматична основа - складається з присудка і підмета.
Присудок відповідає на питання<span> що робить (підмет)? що зробить? що з </span><span>ним робиться? у якому він стані? який він є? хто або що він є?</span>