Ішқұста-адамның ішінен тынып, уайымға батуы: әйдік-үлкен: кеуірт-күкірт-сіріңке-оттық: кеуіл-көңіл: торлама-қауын: пысу- пысық болу, іскер болу.
Мен Денсаулык тiлеймiн
Сен Денсаулык тiлейсiн (казах "н")
Сiз Денсаулык тiлейсiз
Ол Денсаулык тiлейдi
Бiз Денсаулык тiлеймiз
Сендер Денсаулык тiлейсiндер(казах"н")
Сiздер Денсаулык тiлейсiздер
Олар Денсаулык тiлейдi
Біздің сынып өте әдемі. Бөлме іші кең әрі жарық. Айналаға көрік беріп тұрған көрнекіліктер де көздің жауын алардай әдемі. Тіпті, күн көзі де біздің сыныпқа мейірімін төгіп, жылылық сезімін ұялатып, шапағатын шашып тұрғандай көрінеді. Күн де бейне бір біздің жақсы оқып, тәртіпті, тәрбиелі болып өсуімізге тілекші екендігін білдіретіндей. Ал біз болсақ табиғаттың тәтті тілегін орындауға тырысып, алға жылжып келеміз. Сабақ үлгеріміміз, тәртібіміз жақсы. Оқушылар қатары көбейді. Сыныптағы оқушылар бір-бірімен дос, олар бір үйдің балаларындай ұйымшыл, ұстаздарын ата-аналарындай сыйлайды.
Біз әрбір сабақты қызықты өткізуге тырысамыз. Үнемі әңгімелер оқып, бірге талдаймыз.
Таулек это 1 день.Ты написал : Сколько дней в 1 дне))) Надо
Бир таулекте неше сагат бар.
Тем самым ты спрашиваешь сколько часов в дне)
Адамзаттың жер-анаға деген ықыласы ерекше. Топырақтан жаралған болмысымыздан ба әлде аталарымыздың жер үшін аянбай күресе білгендігінен бе, білмеймін, қазақ үшін жер мен ел ұғымы егіз. Әлем картасында жерінің үлкендігі жағынан тоғызыншы орынды иемдеген Отанымыз бар. Алайда басында баспанасы мен өзіне тиесілі бір телім жері жоқ қандастарымыздың толып жүргенін қалай түсіндіреміз? Өзінің меншікті жері жоқ адам, ерім деп еркелетпеген еліне қорған бола ала ма?
Әр жерде иесі бар деп қоршалып, қорғалған, бірақ бір түп ағаш егілмей, бір лашық салынбай созылып жатқан жерлер бар. Ол жерлерді өзі алмай, өзгеге де бермейтіндердің не ойлағаны бар? Жер күтіп, баптағанды, топырағын шаң қылып бүлдіршіндердің жүгіргенін, әйтеуір тірі адамға қалқан болуды қалайды. Ал қоқысқа толып, тынысы тарылған, егілмей жетімге айналған жер де ауа жұта алмай қиналған адаммен бірдей. Бірде бір адам қоқысқа толып, әбден азып-тозған жерін сатуды жөн көреді. Сатып алушы жерді қоқыстан тазалап жүріп, бұлақтың көзін тауып алады. Әртүрлі жүзім, анар, алма ағаштарын егіп, басына үй салады. Уақыт өте сол маңнан жердің бұрынғы иесі өтіп бара жатып, жайқалған бақты көріп, мен қандай жерден айырылып қалғанмын деп өкініпті - дейді аңыздарда.
Жер баптағанға, күте білгенге азық, бағалай білгенге баспана, аялай білгенге сая бола алады. Бірақ оның қадірін түсіне білу үшін де жерге жете алмай тіршілігі мұңға айналған бауырларымыздың күйін бастан өткізу керек пе? Бізге жер беріңдер деп ашынған қазақтардың жанайқайы жылда естілетін жырға айналып барады. Кезінде «Шаңырақ», «Бақай» деп бір дүрліккен қазақтың жылауы неге қайталана береді? Еңбекпен тапсын, жерді сатып алсын дейді біреулер. Ал біреулер неге өз ауылында отырмайды, қалада нелері бар деп сөгері анық. Мүмкін біреулер ауылдағы жеріне егін ексін, соны өсіріп, азық қылсын деп ақыл айтар. Бірақ кімнің жақсы өмір сүргісі келмейді дейсін. Қала маңына шоғырланып жинала бастаған жандардың болашағым-балам қалада оқысын, тіршілік жасап, отбасымды асырайын деп ниеттенгендері анық. Кеше ғана жер беріңдер деп бейбіт мақсатта жиылған топтың өз бауырымыз, өз қандастарымыз екенін естен шығармайық. Қалай десек те бұл мәселені шешудің жолдарын іздеу керек. Өз елім өзекке теппес деп шырылдаған олардың жанайқайын бүгін естімесек, ертең ар алдында да, Алла алдында да жауап беретінімізді ұмытпаған жөн шығар.