Киын екен истей алмай койдым кешир
Мне уже барабан. Мне у думы жасмин
Біздің мектептің бiрiншi қабатта асхана орналасқан. Асхананың терезелері үлкен әрі таза. Асханада үстел мен орындықтар көп. Онда аспазшылар дәмді тағамдар дайындайды. Түскі ас кезінде оқушылар мен мұғалімдер тамақтанады. Түстенген соң жинау кезекшінің мойында.
<span>Жамбыл облысы<span>2Алматы мемлекеттiк табиғи қорығы193171 700Алматы облысы</span><span>3Наурызым мемлекеттiк табиғи қорығы1931191 381Қостанай облысы</span><span>4[[Сурет:|150px]]Барсакелмес мемлекеттiк табиғи қорығы1939160 826Қызылорда облысы</span><span>5Қорғалжын мемлекеттiк табиғи қорығы1968543 171<span>Ақмола облысы және Қарағанды облысы</span></span><span>6Марқакөл мемлекеттiк табиғи қорығы1976102 979Шығыс Қазақстан облысы</span><span>7[[Сурет:|150px]]Үстірт мемлекеттiк табиғи қорығы1984223 342Маңғыстау облысы</span><span>8[[Сурет:|150px]]Батыс Алтай мемлекеттiк табиғи қорығы199286 122Шығыс Қазақстан облысы</span><span>9[[Сурет:|150px]]Алакөл мемлекеттiк табиғи қорығы199865 217,9<span>Алматы облысы және Шығыс Қазақстан облысы</span></span><span>10[[Сурет:|150px]]Қаратау мемлекеттiк табиғи қорығы200434 300Оңтүстік </span></span>
Қайырымдылық — көмекті қажет етушілерге (адам және барлық жандыларға) білдірілетін сүйішпеншілік пен нақты көмек. Қайырымдылық ізгіліктің анық көрінісі болып табылады. Қайырымдылық — адамның асыл қасиеттерінің бірі. Кісінің айналасындағы адамдарға деген ықыласы мен көмегін адамгершілік қарым-қатынастарын білдіреді. Қайырымдылық ұғымының екі қыры бар.
Бірі — рухани-экономикалық жағы (басқаның басына түскен ауыртпалықты қабылдау).Екіншісі — іс-тәжірибелік жағы (іс жүзінде нақты көмек беруге ұмтылу).Ал АДАЛДЫҚ - адам бойындағы таза ниет, бағалы қасиет, адамның сана-сезімі мен ар-ұжданына қайшы келмейтін әрекеттердің моральдық-этикалық жиынтығы. Қазақ пайымында адам бойында адалдық пәктік, ар-ұждан, жан тазалығы тәрізді қасиеттердің қалыптасқан нормаға сай болуы керек. Көшпелі қазақтардың адамгершілік, адалдық қасиеттері тұрғысынан кіршіксіз таза, мәрт болатындығы туралы шетелдік саяхатшылардың қолжазбалары мен күнделіктерінде көп айтылады.
Қазақтың адалдық жайында өзіндік пайым-түсінігі туралы Ұлы Абай: «Алдау қоспай, адал еңбегін сатқан, қолы өнерлі қазақтың әулиесі сол», - дейді. Адамгершілік ұжымдық ортада бойына сіңірген тәрбиесіне, біліміне, адал еңбектенуге байланысты қалыптасып, адамның жеке басы мен моральдық тұлғасын сипаттайды.Шәкәрім қажы адалдық турасында: Мақтан үшін мал жима, жан үшін жи, Ғибадат пен пен адалдық ар үшін жи, - деп, бақыттың өзі адалдыққа негізделетінін айта келіп, адалдықтың ар біліміне қатысына да ерекше көңіл бөледі. Адалдық қорғау қажеттігін, ол үшін адам бойындағы асыл қасиеттердің бірлікте болуын ашып көрсетеді.