Проблеми у відносинах батьків і дітей можуть бути обумовлені нездоровим кліматом в сім'ї. Сім'ї, де процвітають скандали, неувага, конфлікти і нехтування інтересами один одного, не можуть вважатися ідеальним плацдармом для виховання дитини. На жаль, але є типові складності в поведінці дітей, що ростуть в конфліктних сім'ях. Такі діти частіше хворіють, бувають більш плаксивими, нервовими, агресивними. Вони з легкістю копіюють негарні вчинки дорослих, а зовнішній світ – учня , друзі по двору або просто однолітки - реагують на це вкрай недоброзичливо. Виходить, що ситуація ускладнюється тим, що дитина з такої сім'ї відчуває великі труднощі з адаптацією до соціального оточення. І тоді і в родині, і поза нею його життя повне страхів, сварок, образ і нерозуміння.
Вирішувати проблеми у відносинах з дітьми в такій сім'ї потрібно послідовно. І починати треба з усунення конфліктів і деструктивних форм поведінки і спілкування між дорослими. Деякі психологи навіть зуміли довести в своїх дослідженнях, що діти нерідко щасливішими в тих сім'ях, де батьки ставлять відносини між чоловіком і дружиною на перший план, а стосунки з дітьми - на другий. Тобто і чоловік, і дружина повинні більше уваги приділяти розвитку власних почуттів і відносин, і тільки коли там все в порядку, зосереджуватися на проблемах дітей. Якщо занадто захопитися дітьми, забувши про дружину, це загрожує зайвими складнощами.
Ответ:
Держи пожалуйста иллюстрации к словам соловей и роза
Я учу ассоциацами, чтобы было легче. Либо учи сначала небольшую часть хорошо, потом еще часть, повтори и еще, пока не выучишь. Надеюсь, помогло.
В основе сюжета «Мцыри» лежит традиц. романтич. ситуация — бегство из неволи, получающая у Л. свое развитие и разрешение. Однако специфика данного романтич. конфликта заключается в том, что побег Мцыри из монастыря в естеств. среду не есть приобщение к новому культурному миру (как путь пушкинского Алеко) , а является разрывом с органически несвойственным ему мироощущением и образом жизни ради возвращения к самому себе, к истокам и первоосновам собств. бытия — к тому, от чего он был насильственно отторгнут. Бегство Мцыри — это почти чистый порыв, самодостаточный своим стремлением к воле и свободе, неодолимый зов природы. Поэтому в поэме такое большое место занимают упоминания о ветре, птицах, зверях; функция этих образов двояка: сливаясь с главным героем в естественности порыва, они помогают выявить непоколебимую силу его духа.
<span>Чуждый окружающему его миру людей, Мцыри, несмотря на всю силу своего желания слиться с родным ему миром природы, остается чуждым и ему: незаметно меняя свой облик, природа превращается из друга во врага. </span>
<span>В конце поэмы Мцыри умирает. Он просит перенести его в сад: </span>
<span>Сияньем голубого дня </span>
<span>Упьюся я в последний раз </span>
<span>Оттуда виден и Кавказ! </span>
<span>Быть может, он с своих высот </span>
<span>Привет прощальный мне пришлет.. . </span>
<span>В эти последние минуты для Мцыри нет ничего ближе природы, для него ветерок с Кавказа - единственный друг и брат. </span>
<span>Три дня Мцыри провел на воле, пытаясь постичь природу. Именно эти три дня раскрыли внутренний мир героя, помогли понять его замыслы, стремления, мечты. Он сам обнаруживает в себе чувства, ранее ему неведомые: восторг перед природой, ее вольной, прекрасной стихией, ярость битвы, страсть любви</span>