Все звери готовятся к приходу осени.
Лесные животные меняют свои летние шубки на зимние, более пушистые и тёплые.
Айналаға көз салсақ жасыл өсімдіктер өте көп,Алматыда асқар таулар өте көп олар өте биік,Биік шың өте әдемі және үлкен,Ну тоғай өте қалың және сулы ол жердің көрінісі өте әдемі,Қалың орман арасы өте қауіпті, бір жағынан жабайы аңдар өте көп,Балапаны жерге түсіп қалып еді ұшқаң құс шыр-пыр болды,Қазақтың даласындай дала барма шіркін өте әдемі,кең,жасыл майса,Біз отбасымызбен демалыс сайын таза ауамен демалып сергігенді әдетке айналдырдық.
Біздің қалада мəдениет үйі бар
қазақ халқының тарихы өте бай
жігітке жеті өнер де аз
астана өте əсем қала
біздің ауылда өте үлкен құрлық бар
футбол ойынында мен қақпада тұрғанды ұнатамын
қазақстан республиканың елшісі иманғали тасмағанбетов
Е- дауысты жіңішке езулік ашық
р дауыссыз үнді
е
н дауыссыз унді
ш дауыссыз қатаң
е
к дауыссыз қатаң
Анимизм (лат. anima — рух, жан) — заттық дүние құбылыстарының жандылығын бiлдiретiн термин.
Анимизм терминiн ғылыми қолданысқа ағылшын этнографы және мәдени антропологы Э.Б.Тайлор (1832-1917) енгiзген. Ежелгi мәдениетке талдау бере келе, магия, тотемизм, фетишизм сияқты ecкi ceнім-нанымдардың қатарында ол анимизмдi де атап өтедi. Оның пiкiрi бойынша анимизм кейiнгi дамыған дiндерге апаратын баспалдақ есебiнде болады және олардың ментальдық дүниесiне енедi.
Басқа халықтардың дүниетанымы мен сенiм-нанымдарындай анимизм қазақтың дәстүрлi рухани мәдениетiнде терең ұялаған. Мысалы, Ш.Уәлиханов қазақи түсiнiкте жанның үш түpi бар дейдi: ет жан, шыбын жан, рухи жан.
Анимизмнің көрінісіне қазақы дүниетанымдағы «киелi», «қасиетті» жер бедерлерi мен атаулары жатады. Табиғат аясындағы мәдениет үшiн қоршаған орта киелi таулардан, құтты өзендер мен көлдерден, ағаш-бұталардан, т.б. тұрады. Табиғи құбылыстар да қасиеттi мағынаға ие болады, олардың рухы және иесi бар делiнедi.