Azhibaeva8 СереднячокБалалы үйдің ұрлығы жатпас.В доме с детьми тайн не бывает.
Барды – балама, жоқты – санама.Всё, что есть – детям, нужду себе.
Бесіксіз үйде береке жоқ.В доме без колыбели уюта нет.
Әкеге баланың алалығы жоқ.Для отца все дети одинаковы.
Ерке бала екі жылар.Избалованный ребёнок дважды плачет.
Қ.М.Əли бұл сөзде қызыл кітапқа жоғалып бара жатқан аңдарды енгізгендігін, ол хайуанаттарды қорғау керектігін жəне адамдардың аңға шыққанда сол жануарларды атпауының міндет екенін айтпақ болған деп ойлаймын. Қ.М.Əли бұл жайлы толығырақ өз өлеңінде толығырақ айтқан. Меніңше, адам менен аңды құрметтеп, аяған халықтың осындай таза жүректі тұлғасының сөзін дұрыс есептеп, оны іспен көрсету қажет.
Жомарт Атымтай — Шығыстың көптеген халықтары фольклорында кездесетін кейіпкер, өзінің қайырымдылығы мен жомарттығына сай аты жайылған, халық жадында құрметпен әспеттелетін адам.
6 ғ-да өмір сүрген деген жорамал бар. Түп-төркіні Тай тайпасының ақыны Хатим ибн Абдаллахқа (Хатим-Тай) саяды. Атымтай Жомарт туралы шығармалар ерте кезден белгілі. Олар сюжеттік, жанрлық сипатына қарай үш топқа бөлінеді:
<h2><u><em>
1-топтағы шығармалар хикаяттық сипатта баяндалады. Онда Атымтай Жомарттың өмірі әңгімеленеді, оның жомарт болу себептері баяндалады.
</em></u></h2><h2><u><em>
</em></u></h2><h2><u><em>
2-топтағы шығармалар — таза қиял-ғажайып ертегілері. Олардың сюжеті бір-бірімен үндес. Мұнда Атымтай Жомарт — асқан бай, таусылмас қазынаның иесі. Оның жомарт болуы осыдан.
</em></u></h2><h2><u><em>
</em></u></h2><h2><u><em>
3-топтағы шығармалар — тұрмыс-салт ертегілері. Бұларда Атымтай Жомарт — келген қонаққа берер асы жоқ, тақыр кедей. Сонда да жомарт болып бейнеленеді. Адамға деген қайырымдылық, сүйіспеншілік — оның ең басты қасиеті екені ашыла түседі. Атымтай Жомарт туралы аңыз-ертегілер негізінен “Мың бір түннен” бастау алады. Қазақ тіліне аударылып, бірнеше мәрте басылған “Мың бір түн” оқиғалары қазақ оқырмандары арасына кеңінен тараған.[1]
</em></u></h2>
Щедрый, талантливый, умный,